symptomen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder82, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 4 dagen voor mij NOD...
    vanmorgen neg test (natuurlijk!! veel te vroeg uiteraard!)
    Maar ik heb wel volgende symptomen:

-duizelig met momenten... moet dan iets kleins eten en ben er dan terug door!
    -zeer moe
    -opgeblazen buik en ziet er precies al 3 maand ver uit!!
    -steken in borst
    -vreemd gevoel in de buik, pijn kan ik het niet noemen, en het zijn ook mijn darmen niet die rommelen...

wat denken jullie???

groetjes,
    vlinder

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik denk niets.. ik weet het namelijk niet. Dit zijn allemaal symptomen die goed kunnen passen bij zwangerschap EN bij ongesteldheid. Als je onbeschermde sex hebt gehad rond je eisprong kun je zwanger zijn.

Oja, mochten dit toch duidelijke zwangerschapssymptomen zijn dan zou je met een kv2 toch misschien wel een tuurstreepje moeten hebben.. Deze symptomen heb je alleen als je HCG al verhoogd is.

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik kan ook geen antwoord geven op je vraag. Het enigste dat je duidelijkheid zal geven is de tijd en een test op NOD. ;)

Ik zit met hetzelfde probleem... Ik voel een aantal dingen die mij echt wel wat hoop geven, maar mijn testen blijven negatief... Gelukkig nog niet ongesteld geworden, dus dat is hoopvol. :D Maar er zit niks anders op dan even geduld hebben. ;)

Ik hoop voor je dat je geduld beloond zal worden! :D Mijn duimen draaien voor je!

4. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Ik voel ook van alles en eigenlijk niets zeg masr. Geen dingen die voor mijn ongi wel zijn. Houd ik bij in een soort agenda.
    Opvallend is heel dik wit slijm.
    Gister een heeeellll licht streepje

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Kan dat opgeblazen buik heb ik ook
    3 dagen voor nod 12 dpo eerst positief getest.
    Nu steeds dikkere buik vooral tegen de avond
    Rommelende buik ook het voel alsof het groeit of zo steken enz
    Verder niks!

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Die slijm heb ik ook gewoon kloontjes..

Over licht positief en die kwaaltjes klopt wel een deel want die steekjes buik en opgeblazen gevoel heb ik sinds 4dpo maar pas 12 dpo positief.. 10 dpo was die nog nega!

Deel Deze Pagina