Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons 3de kindje Altans ik heb zelf 2 kinderen mijn dochter is 9 jaar en mijn zoontje is 7 jaar. Mijn vriend heeft 2 kinderen een dochter van net 12 en een zoontje van 10 Als je het zo bekijkt zou het de 5de zijn Maar voor hem word het de 3de en voor mij ook. Wij zijn benieuwd naar hoe de kinderen op een zwangerschap zullen reageren. 21 Juni heb ik mijn mirena spiraaltje er uit laten halen en we zijn vbolop aan het klussen Groetjes Vivian
Wat leuk zeg, hoop dat jullie gauw goed nieuws hebben! Ik weet natuurlijk niet hoe de kinderen zijn, maar neem aan dat ze het hartstikke leuk zullen vinden. Ze hebben nu ook een leeftijd waarop ze het bewust mee maken, wat het voor de kids leuker maakt!
Dat hoop ik ook en mss we minder geruzie Weet wel dat de meiden heel graag nog een zusje willen. Maar dat heb je niet voor het uit zoeken als het maar gezond is
spannend altijd afwachten natuurlijk! komt vast wel goed zeggen ze weleens dat ze een broertje of zusje willen? weet je zeker dat ze het leuk vinden
bij ons in de fam precies dezelfde situatie, alleen zijn de kinderen 13,11,7,6 Ze vinden het allemaal geweldig.