Als onze eerste zoon een meisje zou worden zou die Emma Faya heten.. Nu hebben we eerst de geslachtsbepalings echo afgewacht..en het wordt weer een jongen.. de namen zeg ik liever niet
De jongensnaam van dochter vertel ik liever niet, mochten we ooit nog een 3e krijgen staat die naam nog steeds op 1 haha! Nr 2 was Nim.
Ons kindje moet nog geboren worden.. We weten sinds 16weken dat het een Babyboy is.. ♡ Als het een meisje was geweest had ze Liv geheten. Jongensnaam staat ook al vast.
Zoontje heet Sam. Tweede zoontje is onderweg dus vertel ik over een paar weken. Meisjesnaam hebben we ook maar die hou ik even geheim want wie weet wat hierna nog komt
Zoontje heet Sam. Tweede zoontje is onderweg dus vertel ik over een paar weken. Meisjesnaam hebben we ook maar die hou ik even geheim want wie weet wat hierna nog komt
Voor ons staat de naam voor een meisje al jaren vast. Mochten we ooit nog 2 dochters krijgen dan zal de 2e iets als Ava, Nika, Neda of Suri gaan heten.
Mijn oudste had Lucy geheten als meisje. Zijn naam begint nu ook met een L dus hadden we voor de tweede Millie in gedachten. Maar dat werd ook een jongen Gek genoeg hebben onze jongens hele Nederlandse namen maar voor meisjes vonden we Engelse namen juist leuk
Meisjesnaam waren we nooit over uit wat we de mooiste naam vonden. Hebben wel een lijstje maar niet dé naam. Jongensnamen stonden wel iedere keer gelijk vast, heel vroeg/nog voor de zwangerschap.
Als de oudste een jongen was geweest, hadden we best een probleem gehad Nee hoor, dat is ook overdreven. Maar we hebben nooit DE naam voor een jongen kunnen vinden. Aangezien het een verrassing bleef tot aan de geboorte, werd het nog best spannend. Uit de lijst zou het waarschijnlijk iets van Davey, Daan of Mike zijn geworden. Dit keer wisten we bij 16 weken dat we nog een meisje krijgen, dus ook niet over jongensnaam na hoeven denken. Alhoewel, ik vind Milan nog steeds echt een hele leuke naam. Alleen is vriendlief het daar niet mee eens
Wij hadden voor onze dochter geen jongens naam. Nu hadden we evy voor een meisje, maar we krijgen een jongen.
Onze kinderen zijn allemaal vernoemd naar opa's en oma's en ooms. De oudste twee zijn meisjes. Bij hun hadden we de naam Peter als jongensnaam. Nummer drie is een zoon en je raad het al: hij heet Peter Bij hem en zijn broertjes hadden we steeds dezelfde meisjesnaam staan. De kinderen vragen ook regelmatig wat die naam is maar die vertellen we niet. Denk niet dat er nog een kleintje bij komt, maar je weet nooit.... Dus we hebben hun beloofd als we zeker weten dat er echt geen kindje meer bij komt, we aan hun vertellen wat de meisjesnaam is. Tot die tijd zeggen we het tegen niemand. Dus helaas verklappen ik hem nu ook niet
C zou Nathan hebben geheten. Zo heet nu onze zoon. De meisjesnaam die we voor hem hadden ga ik niet vertellen die willen we bewaren voor de 3e
De oudste zou de naam van haar broertje gehad hebben als ze een jongen geweest was. De jongste zou Ziva geheten hebben als hij een meisje geweest was.