Ik hoop het ook Psies dat is het belangrijkste van alles, maar stiekum hebben wij dezelfde voorkeur hoor. Ik zou een meid helemaal te gek vinden en mijn man maakt het echt niets uit. Ik denk alleen (voorgevoel) dat wij een jongen krijgen en nu ik me daar (on)bewust steeds meer op instel, vind ik dat ook helemaal te gek. Zo'n klein boefje! Heerlijk Wat leuk dat je het voelt zeg! Dat gaat hier nog wel even duren hihi. Och meid, ik kan me je zenuwen helemaal voorstellen maar ik duim superhard! (en ik hoop toch dat de echoman vandaag een beetje vrolijk is)
Ben weer terug De echoscopist was nu wel normaal gelukkig. Baby is helemaal ok. We krijgen een zoontje Mijn placenta lag wel laag. Krijg een extra echo. Als het niet hoger komt te zitten kan krijg ik een keizersnee.
Proficiat, een jongetje....hartstikke leuk. Hebben zelf ook een zoontje, heerlijk zo'n boefje. Geniet verder van je zwangerschap!
O wat fijn te lezen dat de gene die de echo uit voerde nu wel mee wilde werken! Is toch een kleine moeite voor hen. En wat leuk een zoon! Geniet ervan.
Leuk dat jullie nu weten wat het wordt! Ik vind het wel een beetje een botte reactie bij die echo van de vorige keer zeg.. Gelukkig ging het nu beter