Wij zijn er gelukkig uit qua namen, maar weten nog niet goed hoe we het moeten schrijven. Je kunt op de jongens- en meidennaam stemmen..
Ize! Vind ik veel mooier, krachtiger staan dan Ise. Bovendien doet het me met een s meer aan 'ice' denken, met Ize heb ik die 'leesverwarring' niet. Job vind ik gewoon klassieker en ook krachtiger dan Jop. Jop vind ik er wat slapper uit zien, en doet me sneller denken aan Joppiesaus. Leuke namen trouwens
Ik vind persoonlijk job helemaal niet mooi staan. En trouwens ook misschien een beetje raar want als je meerdere kinderen hebt met die naam dan zijn het toch joppen? En geen jobben? Oh en voor het kind zelf vind ik namen altijd prettiger als je ze schrijft zoals je het zegt. Dan gaat hij straks zn naam spellen op de kleuterschool en dan hoort hij de p maar moet een b schrijven. Ik vind jop trouwens een hele leuke naam, had op mn lijstje gestaan als mn vriendin al geen jop had gehad. Nu staat er geen jongensnaam op de lijst. Oh oh laat het aub een meisje worden