Hoi, Heb al eerder een bericht geplaatst... maar nog een keer jullie mening! Wat vinden jullie van de naam Owen? We hebbenop jet lijstje de naam Tygo die we erg leuk vinden...alleen manlief heeft het heel de tijd over de naam Owen! Ik weet het zelf niet.... ik twijfel! Bedankt alvast!
Zelf vind ik Owen veel leuker! Maar bij twijfel moet je niet afgaan op wat wij zeggen, maar kijken waar die twijfel vandaan komt.. Vind je Tygo eigenlijk leuker of zijn er andere twijfels?
Ik vind Owen geloof ik leuker, wat minder hard dan Tygo. Tyko, Vico of Vigo vind ik ook mooier dan Tygo. (Grappig dat nu in Wie is de Mol? een Tygo en een Owen zitten )
haha bedankt voor jullie reactie's! grappig idd dat in wie is de mol een Owen en Tygo zitten! Mijn man vind Owen echt al heel lang een leuke naam...maar ik moet er zo aan wennen.... beetje bold en the beautiful achtig haha... Mijn zoon heet aaron..en aan het begin moest in daar ook erg aan wennen, maar nu vind ik het helemaal geweldig! Ik ben nu 23 weken, dus ik heb nog even de tijd
Ik vind Tygo leuker. Owen vind ik zo Amerikaans of Engels of ... hoe dan ook niet echt leuk voor een Nederlandse jongen.