Wij hebben deze kast gekocht voor onze dochter van 2,5 jaar. Commode is weg dus alles moet erin. We gebruiken geen slaapzakken en hydrofiele luiers enzo meer. Verzorgingsproducten staan in onze badkamer. Hoe zouden jullie deze kast indelen?
Hang gedeelte de jurken & evt vestjes Bovenste plank voorraadje luiers? Rechts; ene plank longsleeves, Lange broeken, rokjes en laatste sokken majo etc
hanggedeelte; jurkjes en v'tjes onderin verder dingetjes bv in een bak die je regelmatig nodig hebt en waar je dochter zelf bij moet kunnen zoals wat speelgoed . boekjes etc ? op de eerste plank vanonder ondergoed en pyama`s / sokken leggings daarboven tshirtjes / truien daarboven broeken/ rokjes helemaal bovenin beddegoed en dingen waar je niet zo vaak bij hoeft te zijn zoiets ?
Ik gebruik voor de kinderen een mandje voor sokken en een mandje voor ondergoed. Anders gaat dat zo over de planken zwerven. Verder zou ik jurken en dergelijke hangen, schoenen op de grond van het hanggedeelte. Verder op de onderste plank gymkleding en dat soort spullen. Dan een aantal planken met de kleding. En op de bovenste plank iets van voorraad waar je niet dagelijks bij hoeft. Ook heb ik de winter en zomer kleding gescheiden. Ik wissel dus 2x per jaar (lente en herfst) de kleding om. Dan pas ik meteen met de kinderen door wat er nog goed is en wat te klein is geworden. De kleren bewaar ik in een koffer op zolder. Het scheelt ruimte in de kasten en ik kan meteen even bekijken wat ze voor het komende seizoen nodig hebben.
Dat ligt aan de indeling van je kast. Ik hang jurken, longsleeves en jasjes op. Verder een stapel rokken, broeken, pyjama's en joggingbroeken. Ik heb drie lades (maar dat kan ook in mandjes): sokken, ondergoed en leggings/maillots. Schoenen en oude kleding in een bak onderin. Maar ik heb een Pax kast voor mijn dochter. Het is soms even zoeken welke indeling het handigst is.