Wij zijn op zoek naar een leuke jongens- of meisjesnaam bij Thom. Namen die we bijvoorbeeld leuk vinden zijn: Romy, Sophie, Robine, Jolie, Rune en Jens. Ben benieuwd naar jullie suggesties!
Sophie erg leuk Milan vind ik ook leuk bij Thom, of Sanne voor een meisje, Mick vind ik er ook wel bij passen.
wij gaan onze ongeboren dochter Jolie noemen dus ik zou daar natuurlijk voor gaan. Rune vind ik ook stoer trouwens. Rens doet me denken aan circus Renz. Sophie is al een teveel voorkomende naam net zoals bijv. Emma. Romy heb ik altijd een raar beeld bij gehouden, doet me altijd denken aan dat kindje die jaren geleden samen met haar moeder is vermoord.
Thom en Sara Thom en Suze Thom en Maya Thom en Fiene Thom en Lily Thom en Finn Thom en Sep Thom en Luuk Thom en Yze Thom en Tijmen
Thom en Anouk Thom en Julie Thom en Meike Thom en Marit Thom en Laure Thom en Laurie Thom en Lotte Thom en Marlou Thom en Karlijn Thom en Mirthe Thom en Merel Thom en Linde Thom en Jasmijn Thom en Amber Thom en Roos Thom en Lars Thom en Luca Thom en Lucas Thom en Jochem Thom en Giel Thom en Ivo Thom en Marijn Thom en Siebe Thom en Wessel Thom en Ruben Thom en Jesse Thom en Mees Thom en Juul
Bedankt! Finn, Luuk, Jesse,Wessel staan ook op ons lijstje! Als nog meer mensen leuke ideeen hebben, dan hoor ik het graag.
Thom en Veerle Thom en Isa Thom en Nina Thom en Niene Thom en Marrit Thom en Esmée Thom en Merle Thom en Julia Thom en Elise Thom en Rosa