Hoi hoi! Ben zwanger van een meisje, 20 weken nu! Maar we hebben een meisjesnaam in ons hoofd die je echt nooit hoort. Nu weten we niet of het juist leuk of helemaal niet is... Meis is de naam......... Graag een reactie van jullie lieve mee-lezende forumgebruikers! Groetjes!
Sylvie? Ik vind hem wel aardig, maar niet super (maar dat komt waarschijnlijk weer omdat ik gelijk aan Sylvie moest denken )
Ik moest idd ook meteen aan Silvie Meis (of hoe je het ook schrijft ) denken. Niet mijn smaak, maar jullie moeten doen wat jullie mooi vinden
het gekke is ik heb dit stukje 5 keer gelezen voor ik doorhad waar de naam stond beetje blond maar meis.. ik hou er niet zo heel veel van.. heb het wel nog nooit gehoord. dus appart is het zeker
Ik had het ook niet meteen door, en ik ben niet eens blond. Hahaha, grapje. Meis. Het is niet mijn smaak. Ik vind het meer een algemene bijnaam voor een meisje/jongedame. Mijn vriendinnen sms'en mij bijvoorbeeld ook met "Hey meis" aan het begin. Nee, ik zou zelf mijn dochter niet zo noemen, maar als jullie het leuk vinden... doen. Het is júllie kind tenslotte.
Meis.. Nee, sorry, ik vind het niks.. Het doet me denken aan Sylvie Meis. Of Mies. Valt voor mij in de categorie "Mensje". Maar, zoals de anderen ook zeggen: het is JULLIE keuze! Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak.
Tja, ik ben eerlijk gezegd heel blij met jullie reacties want ik twijfelde ook al erg... Niet doen dus! Bedankt en ik ga flink verder brainstormen (want mijn man die laat het allemaal maar op zich afkomen...) Groetjes!
Het ligt toch echt aan de haarkleur denk ik Had ook effe moeite. Dat is toch niet handig? Meisjes worden meis genoemd door hun vriendinnetjes of hun ouders ofzo... Maar ja, als jij het mooi vindt, gewoon doen.
Ik vind het ook niet zo mooi. Kon vroeger ook een jongen wiens naam jongen was. Vind ik ook maar niets.
Ik vind het ook niet zo mooi. Ik noem mijn vriendinnen vaak zo.. hey meis, zeg maar . Het is meisje, zonder je.
ook ik moest effe nadenken hoor zag de naam ook niet staan en ben geeneens blond maar nee zo zou ik me dochter nooit noemen vaak wordt die naam al als afkorting gegeven
Ik vind het ook echt helemaal niks... Maar sowieso, smaken blijven altijd verschillen, er zullen dus ook altijd mensen zijn die de gekozen naam niet mooi vinden, dus als jullie hem wel mooi vinden zou ik er gewoon voor gaan!
Het nichtje van een collega van mij heet ook zo, maar dan zo geschreven: Mijs. Het is niet mijn smaak, maar er zijn lelijkere namen.
wat dacht je van marea zo heet ik zelf haha aparte naam hoor je nergens het is italiaans en het betekent de golf die ontstaat de het tij tussen de eb en vloed