Hallo Mijn vader is 11 jaar geleden overleden en nu wou ik graag mijn kind naar hem vernoemen. Hij heet Jill. Ik wil alleen dan een naam waar zijn naam in zit. De namen die ik al heb zijn Jillena Jillisa Jillian Maar misschien hebben jullie nog ideeën. Het mag voor een jongen of meisje zijn. Alvast bedankt
Jill M Jill V Jillanne V Jillayne V Jilleke V Jillene V Jilles M Jillesa V Jillian V Jilliane V Jilliann V Jilliann M Jillianna V Jillianne V Jilly via babypret
Je wilt zijn hele naam erin gebruiken? Jill is namelijk ook leuk voor een meisje. of Gill voor een jongen.
Ja het liefst wel maar ik wil hem/haar geen Jill noemen. Maar misschien dat ik deze naam als tweede naam gebruik, aangezien het misschien moeilijk is om je kind te roepen dat vernoemt is naar je overleden vader
hahaha je spreekt het hetzelfde uit als Jill. Jilke, Jille of Jildert voor een jongen Jilke, Jilla, Jiana voor een meisje?
Hihi grappig zeg, we hebben bijna dezelde nickname! Hihi, want zijn wij beiden lief hè Ik vind Jillian een leuke 2e naam voor een jongen!
ja grappige he maar zo noemen me partner en ik elkaar en als we een briefje of smsje scheven doen we dat dus met 2 ffen. Maar weer terug op het onderwerp ik vind dat ook heel mooi Jillian Er zijn al veel ideeën gekomen in die korte tijd dank jullie wel, maar meer ideeën zijn natuurlijk altijd welkom
ik zei ook misschien, ik weet het niet ik heb er nog geen ervaring mee. maar heb jij wel je kind vernoemd dan?
Lieffie... Zat je een beetje te plagen hoor... aangezien ik dat natuurlijk in dat pb'tje had gezet... hihi... (dat was ik).. Ja wij hebben dus onze zoon met de namen vernoemd... - eerst roepnaam... - dan de naam mijn overleden partner..(en kammeraad van mijn huidige vriend) - dan de naam van de overleden vader van mn vriend.. - en als laatste naar mijn vader.... omdat ik het raar zou vinden wel te vernoemen naar de overleden opa en niet naar de levende opa.... en het "toevallige" is dat al deze voorletters in deze volgorde de jongensnaam vormen.... waarvan ik altijd gezegd heb dat ik mijn kind zo zou noemen....!