hoi hoi wij zitten met een prbleem.. we waren tot 36 weken helemaal uit de naam!! het zou Yurre worden. nu komt me man ineens met Jessey onze dochter heet Yenthe. wat vinden jullie mooi ??
jaa ik ben helemaal weg van Y dus ook heb ik Yenthe zo geschreven. ik weet niet maar daar zijn we helemaal weg van.. niet iedereen vind het mooi idd. maar heb er soms overna gedacht het met de J te schrijven. maar was nie overtuigd.
Absoluut Yurre! Staat ook veel leuker bij Yenthe en past een beetje in dezelfde categorie namen. Ik vind Jessey meer bij engelse namen horen zoals Wesley, Jaylin etc. En dat vind ik dan weer niet mooi
Ik vind Yurre ook wel leuk, maar ik denk wel dat het lastig wordt met de post wordt als je twee Y's hebt.
Ach dat met de post vind ik zo'n onzin hoor. Hoe vaak krijg je nou post van je kinderen waarvan je niet weet voor wie het is? Mijn moeder heeft dezelfde voorletter als ik, en we hebben echt nog NOOIT verwarring gehad. Anders verzin je gewoon een 2e (doop-)naam met een andere letter.
haha jaa da wilde wel maar is ook niet gelukt, bij ons meisje is het YJC en bij ons manneke word het YJJC maar ik zie er niet in dat het verwarring kan brengen. ik hoor dat idd wel vaker.. maar ik weet nu al, als er bij ons een 3e ooit zou komen, dat word het weer met de Y ... eigenwijs he