ik kom uit oost brabant en kan ook niet anders dan jorrun (de u spreek ik wel nauwelijks uit) zeggen als ik Jorn zie staan jornnn klinkt voor mijn gevoel ook niet
Dit dus Ik denk dat je gewoon Jorn als Jorn moet schrijven. Afhankelijk van de mensen die je om je heen hebt zul je misschien een paar keer de uitspraak moeten verbeteren, maar dan heeft je zoon wel een mooiere naam qua hoe het geschreven is. Wanneer jullie het als Jorren schrijven krijg je misschien alleen maar meer vragen. Mensen kunnen met Jorren de klemtoon alsnog verkeerd leggen.
Dames dankjewel! Wordt ik al een stuk zekerder van.. Mocht deze naam het worden dan wordt het Jorn met uitspraak jorrun
Ligt inderdaad erg aan waar je woont.. Ikzelf (kom oorspronkelijk uit de randstad) zou t lezen als jorrrn. Maar woon al jaren in t noorden (en volgens mij ken ik je nog uit t mei 2013 topic en woon jij ook in t noorden btw van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!) en in de omgeving zegt iedereen jorren inderdaad.. Leuke naam en past ook leuk bij de naam van je zoontje dus zou t gewoon doen
Jorrùn zou ik uitspreken als jorrun. Ik vind het gek staan en denk dan ook dat het Jorn of Bjorn moet zijn. Bij Ivan: Owen Boaz Ravi Luc Jack