Hoe zouden jullie deze naam uitspreken?

Discussion in 'Babynamen' started by mam1991, Mar 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik kom uit oost brabant en kan ook niet anders dan jorrun (de u spreek ik wel nauwelijks uit)
    zeggen als ik Jorn zie staan
    jornnn klinkt voor mijn gevoel ook niet

2. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

Jan 14, 2015
    819
    0
    16
    Female
    Nederland
    Dit dus ;)

Ik denk dat je gewoon Jorn als Jorn moet schrijven. Afhankelijk van de mensen die je om je heen hebt zul je misschien een paar keer de uitspraak moeten verbeteren, maar dan heeft je zoon wel een mooiere naam qua hoe het geschreven is.

Wanneer jullie het als Jorren schrijven krijg je misschien alleen maar meer vragen. Mensen kunnen met Jorren de klemtoon alsnog verkeerd leggen.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Dames dankjewel! Wordt ik al een stuk zekerder van.. Mocht deze naam het worden dan wordt het Jorn met uitspraak jorrun

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Ligt inderdaad erg aan waar je woont.. Ikzelf (kom oorspronkelijk uit de randstad) zou t lezen als jorrrn. Maar woon al jaren in t noorden (en volgens mij ken ik je nog uit t mei 2013 topic en woon jij ook in t noorden:p btw van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!) en in de omgeving zegt iedereen jorren inderdaad..

Leuke naam en past ook leuk bij de naam van je zoontje dus zou t gewoon doen:)

5. misa

misa Niet meer actief

Jorrùn zou ik uitspreken als jorrun. Ik vind het gek staan en denk dan ook dat het Jorn of Bjorn moet zijn.

Bij Ivan:
    Owen
    Boaz
    Ravi
    Luc
    Jack

Share This Page