Tegen onze verwachtingen in, verwachten wij een zoon! We moeten nog even schakelen, gezien we beide overtuigd waren dat het weer een dochter zou worden. Onze dochter heet L.ev.ine R.om.ee (uitgesproken zoals je dat bij Feline zou doen). Meisjesnamen daar waren we wel uitgekomen, maar jongensnamen is wel een ding. Onze smaken liggen erg uiteen. De tweede naam staat sowieso vast, want dat wordt een vernoeming naar mijn vader. Er zijn twee namen waar we het beide over eens zouden kunnen zijn, namelijk: Lux en James. Op mijn lijstje staat nog: Otis Nathan (op z'n Frans) Quint Yver/Yves Elian/Elias Julian Kortom: HELP!
Lux pas er leuk bij. James vind ik een hele andere naam. Maar wel mooi. Misschien Iskander Alain Xavier/xavi Clerment Jonah Tristan Jesper Vigo Silvijn
Je snapt wel dat Lux en James mijn favoriete namen ever zijn! Liefs de mama van Lux James P.S. ik vind Julian ook erg goed bij Levine passen.
Hahaha ja, het was al duidelijk dat wij zo'n beetje exact dezelfde smaak hebben Julian hou ik ook echt heeeel erg van, maar helaas krijg ik die er never nooit niet doorheen bij mijn man.
Ik ben absoluut voor Nathan Ondanks dat wij het op zijn Nederlands uitspreken. Ravi vind ik er ook heel leuk bij.
James en Otis geweldig, al zijn dat wel namen die je steeds meer hoort. Maar dat is natuurlijk omdat het ook mooie namen zijn Nathan wordt Naad afgekort, dat vind ik minder Andere suggesties: Jack Floris Ole Daniel Jonathan
Runar Samuel Mathias Mathijs Julius Laurin Florian Tobin Lasse Sverre Ilias Mias Ilan Ik vind een naam met 1 lettergreep een beetje kort naast grote zus.. dus ik zou wel voor min 2 lettergrepen gaan. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
even reagerend op dikgedrukte. Dat gebeurd hier nooit. Niemand heeft ooit Naad gezegd en in onze familie worden alle namen eigenlijk wel afgekort. Maar Nathan word gewoon Nathan genoemd.
Olivier vind ik ook mooi op z’n Frans, maar ben bang dat dit niet goed uitgesproken gaat worden en mijn man is helaas niet weg van deze naam.. Waarom zijn mannen altijd de storende factor als het om namen gaat?
Precies dit in mijn topic doe ik ook mijn ‘beklag’ over mijn man en dat hij zo moeilijk doet met namen. Daarentegen vindt hij mij juist weer moeilijk. Ik vind persoonlijk Lux een mooie naam maar weet niet of je beide namen met een L wil laten beginnen? Anders vind ik Julian er erg mooi passen.
Ze hebben sowieso allebei een tweede naam met een andere letter, dus dat is voor ons geen storende factor om het niet te doen. Julian is ook echt mijn naam, maar ja, die man van mij….
Gelukkig dat dat bij jullie niet gebeurt Een jongen uit het voetbalteam van mijn stiefzoon wordt dus zo genoemd, zijn vader zegt zelfs liefkozend 'naadje'
Oh vreselijk Ik kort de namen van de meiden ook altijd af, maar N noem ik vaak als die vervelend is Natornater , geen idee hoe ik daar bij gekomen ben hoor klinkt een beetje draakachtig Verder is het gewoon Nathan.
ik heb geen suggesties voor jullie zoon op komst maar het zal vast goed komen, gezien de prachtige namen van jullie dochter!