Pfff zoals ieder jaar zo rond zijn verjaardag ga ik terug denken aan die dag dat ik hem voor het eerst in mijn armen had..... Hij wordt zo groot! Hij wordt zaterdag al weer 3 jaar oud. Hij is echt al een heel kind geworden vind ik. Het kleine is er echt vanaf nu. Hij is zo'n lekker ding! Ben zo trots op mijn mannetje. Hij kan zelf niet wachten totdat hij jarig is. Ook is dit het eerste jaar dat hij "echt" doorheeft wat het is om jarig te zijn. Dus hij kan niet wachten totdat hij zijn taart krijgt met drie kaarsjes om uit te blazen om vervolgens zijn cadeautjes uit te pakken Ooooo ik word helemaal emotioneel als ik eraan denk.... Sorry moest het even kwijt
Emotroela! hahaha. Hij wordt ook echt groot, hij wordt al 3!! Jaja de tijd vliegt echt nu he. Hij is in mijn ogen al niet eens meer een peuter, maar een kleuter, hihi. Nou ja nog een jaartje en dan mag ie naar school , maar doe daar maar even niet aan denken, want anders gaat het nog sneller!! Nou geniet nog even deze dag dat ie 2 is!!! xxx
ik doe mee! word daar ook wel emotioneel van hoor!! over een jaar (oke en 2 maanden) gaat ie naar school,maar ik kijk er wel naar uit hoor! weet zeker dat hij het ook geweldig zal vinden!!