Ik denk dat je de spijker op zn kop slaat met je laatste zin, en dat dit voorvalletje eigenlijk helemaal er niet toe doet. Blijkbaar loop jij al langer met dit gevoel, en was dit antwoord de druppel. Zou zeggen: gooi eens alles eruit tegenover je vriend/man. Mannen zijn niet van de subtiele hints, dus spreek eens alles uit tegenover hem. Zo kan hij de kans krijgen om er iets aan te doen. (Ik kan om zulke opmerkingen wel lachen, haha, mijn man doet niks anders dan mij voor de gek houden de hele avond)
Tja, wij maken altijd zulke gekke grapjes, had er dus in onze situatie niet echt boos om geworden. Misschien een gesprek met je partner aan gaan?
Klopt, ik zit er al even mee, werd me ff teveel nu. Hoop dat die een keer echt luistert nu, heb al vaker gezegt dat die ook wel eens lief tegen me mag doen, of dat ik het niet leuk vind. Het probleem is als ik serieus ga praten met hem hierover, voelt die zich aangevallen en gaat zichzelf verdedigen, hij zit nooit fout
nou ik vind t te ver gaan wij zeggen nooit zulk iets tegen elkaar als je van elkaar houd zeg je dat niet tenzij je allebei zo bent zoals sommige al reageerde ik zou met je partner gesprek aan gaan en vragen waarom hij doet zoals hij doet en wat er mis mee is om elkaar te laten weten dat je van elkaar houd ik vind genegenheid ontzettend belangrijk mijn man laat mij ook elke dag horen en voelen dat ie van mij houd heel veel succes en ik vind dat je als vrouw zijnde recht heb op liefde en genegenheid van je partner op een manier waarbij je je goed voelt