Hoi, Vorige week ben ik ten huwelijk gevraagd 😊 helemaal super! Nu heb ik dit jaar (20 juni) een gastric bypass gehad, en veel aan het afvallen ben nu ruim 47 kilo kwijt, maar moet ook nog wel 30 kilo😳😳😳 Maar goed, we hebben nu ons gedachten op 25 sept laten vallen 2015. Maar hoelang van te voren moet je een jurk op zijn uiterlijkst bestellen??? Val natuurlijk nog dteeds af dus kan het niet te lang van te voren doen. Dus heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Mijn buurvrouw heeft het zelfde gehad. Als ik naar haar kijk zou ik zeggen een maand van te voren. Maar kan me ook goed voorstellen dat het tegen die tijd niet meer zo hard gaat met de kilo's, maar zou er als ik jou was zeker niet te vroeg mee wezen. Je kunt natuurlijk al wel kijken naar welke jurk je wilt en dan maand van te voren de maat gaan beslissen.
de jurk moeten ze ruim vantevoren bestellen hier is het zeker 9 mnd maar dat gaat voor jou natuurlijk niet. Ik zou een bruidszaak bellen en het voorleggen.
Ik ben in Mei getrouwd en heb in januari mijn jurk gekocht en dat was aan de late kant. Ik was toen ook bezig met afvallen, maar heb het stil gezet. Op bestelling moet je vaak heel vroeg zijn. Ik had nu een uit de winkel!
Ik heb mijn jurk laten maken begin mei en ik ging 24 juli trouwen. Dit was echter bij iemand die zelf de jurken maakt moest geloof ik 6 weken van te voren.
Yup moi! Ik was 35/40 kwijt in december. Juni getrouwd. Mijn droomjurk had ik in december gevonden (showmodel en was toen op de rug 15cm te klein) , maar omdat ik wist dat ik af zou vallen niets aan laten vermaken. Pas een week voor de bruiloft met -60kg paste ie perfect. Mocht hij toen niet dicht kunnen, had ze er een stukje tussen gezet met linten die je dicht kon rijgen.
Wij zijn eind september getrouwd en ik heb in januari mijn jurk uitgezocht. Je moet zeker wel rekening houding met een bestel- en levertijd van een ruim aantal maanden. Je kunt ook later voor een jurk gaan kijken, maar dan is de kans aanwezig dat je niet meer uit alle modellen kunt kiezen i.v.m. de levertijden.
Ik was een half jaar van te voren. Dat heeft vaak te maken met het bestellen van de jurk en daarna tijd nodig hebben voor het aanpassen. Maar alsje ee bruidszaa op het oog hebt dan zou ik hen gewoon eens bellen en de situatie uitleggen. Ik denk dat je met 4 maand ook een heel eind komt. Dan ee maand van te voren vermaken en een oaar dagen van te voren nog een keer omdat je makkelijk kunt schommelen. Veel plezie met uitzoeken alvast!
Wauw goed bezig zeg! en gefeliciteerd met je verloving! hier ook zo lang mogelijk gewacht met trouwjurk uitzoeken vanwege afvallen. Ik heb hierover ook contact gehad met de bruidsmode zaak (honeymoonshop in rdam. Echt ge-wel-dig) en zij kunnen je daar heel goed in adviseren. Ik kreeg een uiterste datum door waarop ik geweest moest zijn. Vier maanden voor de bruiloft. Met spoed erachter was mn jurk net 1 week voor de bruiloft binnen. Een moest ik in 1 week tijd, met al genoeg stress, ook nog twee x helemaal naar Rdam. Kan het je niet aanraden dus zou vijf maanden van te voren je jurk gaan uitzoeken. Ik wilde 20kg afvallen en de jurk werd een maatje kleiner besteld dan ik toen had. Ze kunnen de jurk ook nog max twee maten innemen. Dus dat gaf mij een heel veilig gevoel. En ze spelen liever op safe. Ik had m nog wel maatje kleiner gewild maar dat doen ze niet. Beter innemen dan uitleggen. Ik had de 20 ook net niet gehaald en hoefde gelukkig daar niet bang voor te zijn. Heel veel plezier met shoppen
Een goeie zaak met goede coupeuses heeft hier echt ruim ervaring in, daar hoef je echt niet bang voor te zijn. En nogmaals; Rdam hier op 100km afstand maar dievzaak was elke km waard
Gefeliciteerd! Ik ben eind augustus getrouwd en heb begin maart mijn jurk besteld. Dat was ruim op tijd. Als je een trouwjurk wilt die echt aan jouw eisen voldoet zul je hem ruim van tevoren moeten uitzoeken. Als je wel een bepaalde stijl voor ogen hebt maar verder flexibel bent kun je uit showmodellen of uitverkoop kiezen. Deze worden vaak vermaakt en kun je zo meenemen. Je moet dan wel nemen wat er is. Mijn vriendin had zo twee weken voor haar bruiloft nog een jurk. Zij wilde eerst geen echte bruidsjurk maar bedacht zich op het laatste moment.
zwaar afhankelijk van wat je wilt. Zowel mijn broer als mijn zus hebben 2 maanden van te voren überhaupt bedacht dat ze wilde trouwen, en zowel mijn schoonzus als mijn zus hadden een prachtige jurk. Er zit hier in Noord-Holland een outlet zaakje waar de halve provincie koopt, en daar heb je dus met een paar weken een jurk... van harte gefeliciteerd trouwens!!
Gefeliciteerd! Ik ben in 1 winkel geweest en had binnen 2 u mn jurk gevonden. Dat was een jurk die er al was en niet besteld hoefde te worden. Dat was een standaard maat die passend op mn lijf werd gemaakt. Dat kon tot nog amper een week van te voren bij hoge nood. Het handigste is om een te informeren bij een (of meerdere) bruidszaak. Zij weten besteltijden en ik neem aan dat ze m korter van te voren passend op je lijf kunnen maken
Gefeliciteerd! Ik zou even overleggen met een paar bruidsmodezaken uit de buurt. Ik heb een krappe 5 maanden van te voren mijn jurk uitgezocht. Ik kreeg toen het pasmodel uit de winkel want anders bestond de kans dat ie pas een week voor de bruiloft binnen was en je moet, bij vermaken, minimaal 2 keer passen. Daar had ik dus geen zin in en ik wilde het risico niet lopen dan de jurk toch te laat binnen zou zijn. Maar het was dus nog wel mogelijk, had ik toch een andere maat (had de mazzel dat ie precies paste) of kleur gewild.
ten eerste hartelijk gefeliciteerd! 2x ik zou hier eens kijken als ik jou was Trouwjurk bruidsjurk tot 870 wel een stukje bij je uit de buurt, nieuwegein bij utrecht maar echt een super fijne vrouw die op maat maakt wat je wilt met een korte levertijd en met heel veel slimme oplossingen wat betreft op maat maken enzo. ik heb bij haar mijn trouwpak/jurk besteld. was een broekpak maar dat zag je alleen als je goed keek . toen ik kwam voor de tweede pas zeg maar was mn broek te ruim en heeft ze ter plekke aangepast. je kiest alles zelf bij haar en niks is haar te gek. heb er al een aantal vriendinnen naartoe doorgestuurd en zijn stuk voor stuk zeer tevreden
Hier op 9 november 2013 mijn jurk uitgekozen. 26 november 2013 de gbp ondergaan. Ben tussendoor wat vaker geweest om te passen en ze hadden mijn jurk (merk ladybird) al kleiner besteld. Dit pakte goed uit! Ze hebben m tot een week voor de bruiloft kleiner gemaakt. Op de dag zelf zat hij gelukkig goed. Wel op het strakst gezet. Ik ben trouwens bij Diana in Boxmeer geweest.