Ik ben op zoek naar leuke ideetjes voor een `kerstpakket` voor mijn moeder en voor mijn schoonouders. Ze passen meerdere dagen in de week op en willen er nooit iets voor hebben dus vind ik een kerstpakket er wel bij horen . Het budget is zo`n 70 euro per pakket. Zowel mijn schoonouders als mijn moeder gaan direct na de kerstdagen naar het buitenland dus niet-houdbare dingen(Hoe zeg je dat.. voedsel enzo?) zijn misschien niet zo handig. Dingen als een dinerbon ligt voor mijn moeder altijd wat gevoelig (vader overleden en eigenlijk geen vriendinnen om dit mee te doen). Wie heeft er leuke ideeen?
Het tijdschrift Trots ipv een kerstpakket? is special voor opa's en oma's! Dat geef ik mijn moeder. Mijn vader mag het ook lezen maar geloof niet dat hij dat leuk vindt . Verder de geijkte dingen, theetjes, nootjes.. Evt een mooie pleed erbij?
Inderdaad een dagje uit. Winkelen, lunchen, museum, dierentuin etc. Ze hebben ook een site met cadeaupakketten. Ik kom er even niet op en kan het zo niet snel terugvinden. Maar als je moeder iets leuk vind om te doen (koken, haken puzzelen bv) kun je een pakket daar op maken. Zelf bij elkaar zoeken is nog leuk om te doen ook. Succes!
Samen met je moeder een high tea doen? Want ik kan me ook voorstellen dat ze best wel uit wil, maar als je geen man en geen vriendinnen hebt zou ze dat dus inderdaad alleen moeten doen. dus ga gezellig met haar mee!
Ik lees even mee.. Ik zoek iets leuks om te geven. Had vandeweek al een kerstbakje gegeven, maar dat was eigenlijk zomaar.
Ik moet ook nog wat verzinnen voor mn schoonouders. Nu is vorige week ook nog de moeder van mn schoonmoeder overleden dus verdienen ze nog wat meer extra dan anders vind ik. Een diner bon hebben we al een keer gegeven en een kerststukje oid ook al een aantal keer. Ik denk dat ik zelf een leuk douchepakket maak. (1voor sm en 1voor sv) en wat lekkere dingen erbij, lekkere fles wijn. verder laat ik de kids nog wat knutselen.
Een doe-cadeau en dan inderdaad met je moeder mee gaan. Op Groupon krijg je soms ook wel inspiratie voor bijzondere etentjes/nachtjes weg/uitjes.