hallo dames... mijn dochtertje krijgt om 8 uur haar laaste fles maar nu slaapt ze al vanaf kwart over 6 en is maar eventjes wakker geweest ik heb haar dus om half 8 na twijfelen toch maar wakker gemaakt ze is nu wel een beetje vervelend nu mijn vraag zouden jullie haar laten slapen? en zouden jullie de fles gewoon om acht uu geven of een half uurtje langer wachten?
Hoi, Ik zou haar laten slapen. Als ze honger heeft wordt ze echt wel wakker. Twijfel je hier zelf erg aan dan moet je haar gewoon wakker maken hoor.....voor je eigen gevoel dan.
Ik zou haar ook wat langer laten slapen, maar niet langer dan een uurtje, zodat je niet helemaal afwijkt van je voedingsschema. Zo hou je er toch een beetje regelmaat in.
weet niet hoeveel flessen ze nu krijgt? maar als ze er 4 krijgt moet dat genoeg zijn Teun krijgt zijn nu 3e fles om 18:30 en gaat dan slapen tot 7:00 de volgende morgen...voor heen was dit zijn 4e fles...dus mss een half uurtje rekken en dan lekker laten slapen...
ze krijgt drie flessen.... maar ik was bang dat ze niet zou slapen vanacht maar ze heeft tot hallf 8 vanmorgen geslapen! nadat ik de fles om half negen heb gegeen wel is ze vanacht paar keer wakkeer geweest....
Esmee krijgt ook haar laatste fles om 20 uur en ze is net zo oud. Ze slaapt ook meestal tot half 9, soms wel tot half 10. Maar ik heb haar nooit wakker gemaakt hoor! Als ik haar laat slapen is ze het beste te pas.