in eens s'nachts wakker zijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rianne23, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne23

    rianne23 Actief lid

    1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    sinds een paar nachten heeft maureen een nieuwe hobby. s'nachts wakker worden en dan gaan spelen en kletsen. het is zelfs zo hard dat ik en mijn man er wakker van worden. wie herkent dit en wat zou het kunnen zijn?collega zei dat het tandjes kunnen zijn.

    alvast bedankt

    liefs rianne
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin is bijna net zo oud als Maureen maar heeft dit niet, tenminste hij word wel s wakker, maar dan moppert ie en valt daarna weer in slaap.. Tandjes lijkt me stug want dan is ze niet zo vrolijk lijkt mij.?
     
  3. lidia

    lidia Fanatiek lid

    had damian ook maar na een week was het weer over,, bij hem lag het meer aan het weer en de warmte denk ik..

    succes
     
  4. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Iris heeft dit ook een week gehad. Vannacht weer enorm goed geslapen. Bij haar is het denk ik een sprongetje geweest aangezien ze nu een aantal dingen kan die ze een week geleden nog niet kon. Wat wel opvallend is dat haar poepluiers nu ook weer normaal zijn terwijl die de hele week dun en slijmerig is geweest. Misschien toch ook tandje die dwars zit?
     
  5. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn dochtertje is precies op de zelfde dag geboren als Maureen, maar die slaapt 's nachts wel lekker door! Ik heb nog nooit gehoord dat dat aan de tandjes kan liggen hoor.
    Groetjes
     
  6. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Kunnen zeker wel tandjes zijn!
     

Deel Deze Pagina