Mijn oudste zoon is momenteel helemaal weg van de game lego dimensions. Aan het begin waren het enkele poppetjes, maar inmiddels heeft hij al een hele verzameling. Ze zijn natuurlijk van lego, en gaan daardoor snel uitelkaar, wat eigenlijk niet de bedoeling is.. Hoe bewaren anderen deze poppetjes? Iemand tips of ideeën?
Towvallig heb ik voor mijn zoon zijn nieuwe kamer zoiets gezocht omdat hij ook enorm veel LEGO poppetjes heeft. Wij gaan zoiets maken. Er zijn ook kant en klare te koop maar die zijn aardig prijzig en wij vonden ze niet mooi. Dit is enorm makkelijk zelf te maken. Op Pinterest kun je de handleiding vinden. Is dit misschien wat voor jullie?
Ik heb schoenendozen gepimpt en daar vakjes in gemaakt. In elk vakje past een popje. Andere doos wat groter vakjes voor de voertuigen etc. Zijn nu 3 dozen vol. Leuk bak met schotjes zou ook kunnen
Wij hebben dit voor de playmobil poppetjes. Was eigenlijk bedoeld voor de hot wheels maar daar hebben we er teveel van dus de playmobil mannekes slapen erin. De rolletjes kan je ook verven. Gaan wij ook nog eens doen deze winter.