wat mij vandaag gebeurde op het werk

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik was vandaag aan het werk, en we hebben snoep bakken staan maar heel laaag.
    dus kindjes kunnen er ook bij.
    Staat er een vrouw bij de snoepbak komt er een kindje van nog geen 2 aanlopen en wilt een snoepje pakken.
    Schreeuwd die vrouw ineens HEEEE, en ze loopt naar dat kindje en slaat het meisje op der vingers.
    Kindje begint te huilen en de moeder komt aanlopen nou die moeder stond echt met der bek vol tanden en zei tegen die mevrouw dat ze ook wel normaal kon reageren en een vreemd kind niet zomaar slaat.

Kreeg gewoon tranen in mijn ogen.
    We hebben met het meisje afgesproken dat ze voortaan gewoon mag vragen om een snoepje en hebben het arme kind een dvd mee gegeven.

Ben nog van slag, ik zou ook echt niet weten hoe ik zou reageren als het mijn kind geweest was.

2. upc

upc Niet meer actief

Als dat mijn kind was, dan was ik uit mijn slof geschoten. Je slaat GVD geen kinderen en al helemaal niet die van een ander!!! :x

Wat lief dat jullie dat meisje een dvd hebben gegeven!!

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

mocht dat kindje dan geen snoepje pakken? waar staan die bakken dan voor? en was dat het enige dat de moeder van dat kindje zei? terwijl een vreemde zojuist het kind een tik op dr vingers gaf???????

noem mij dan maar een ghetto wijf want ik had dat mens dr armen gebroken

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zo'n meisje moet natuurlijk wel weten dat het niet mag zonder te vragen! Maar kom op een wildvreemde die haar een tik op haar vingers geeft?????
    Dat is wel heeellllll triest!!!

Het is een taak van de moeder om het kind daarop aan te spreken niet die van een vreemde vrouw! Die vrouw had ook naar de moeder kunnen gaan om te zeggen wat haar dochter deed zodat zij haar dochter erop aan kon spreken.... (neem aan dat het van die schepsnoep bakken zijn?)
    Maar dit vind ik gewoon absurpt!

Als het mijn kind was en ik zag het gebeuren dan had ik die vrouw toch wel even goed de waarheid gezegd en was ik flink pissig geweest!

5. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Helemaal mee eens!

NIEMAND maar dan ook NIEMAND raakt mijn kind zomaar aan....dat mens was echt neer gegaan! Ik word al woest als ik dit verhaal lees.

Die vrouw had rustig naar die moeder kunnen gaan....was er niets aan de hand geweest!

6. djellybelly

nee eigelijk staan de snoep niet om te pakken, idd schepsnoep, maar kindjes mogen het altijd vragen.
    Meestal als wij het zien zeggen we het tegen de ouders en dan kunnen hun er iets van zeggen.
    Vond het zooo zielig.
    Die moeder zei verder niks maar die was echt verbaast.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik had die dame verrot geslagen whahahaha dan maar ghettomommy!

8. Skye

Skye Niet meer actief

Zo, had ze bij mijn kind moeten doen. Dan had ze een tik op der oog gehad van mij. Ik sla mijn kind niet, laat staan dat een ander dat doet. Nee, ik zou echt helemaal door het lint gaan!!

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Normaal gesproken zou ik ook met mijn bek vol tanden staan, maar wat mijn kind betreft niet.
    Ik zou dr zelf een klap voor dr kop hebben gegeven. :D

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Vraag ik me meteen af: als die vrouw een vreemd kind binnen 2 seconden op de vingers mept, wat doet ze dan wel niet bij haar eigen (klein)kinderen als ze die heeft?!!!

Ik was als mama zijnde ook echt link geworden hoor. Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat je daar met je mond vol tanden staat. En wat dat kindje betreft, ja, ik zou hetzelfde doen als er allemaal lekkere snoepies op grijphoogte staan. Is beetje logisch hoor...

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb zelf ook in een winkel gewerkt en zag ook regelmatig kindjes die een snoepje pikte uit de bak, meestal zei ik er zelf wel wat van tegen het kindje niet heel dreigend maar meer van "Eigenlijk mag dat niet zonder te vragen, als je het de volgende keer netjes vraagt dan mag je wel een snoepje pakken"
    Heb namelijk ook vaak zat moeders gezien die er gewoon helemaal niks van zeggen....

1 x heb ik trouwens iets meegemaakt in de winkel nou dat vond ik wel heeell bijzonder!
    Kindje bleek een speelgoed ding gepakt te hebben en onderin de wandelwagen te hebben gelegd, zat geen alarm op of iets dergelijks, ze liepen zo de winkel uit, niemand had het in de gaten en na 5 minuten komt de moeder met zoontje de winkel in en zegt tegen haar zoontje "Wat moet jij nu doen en zeggen? "
    Dus dat jongentje legt het speelgoed op de toonbank en zegt heel verlegen "Sorry ik zal het niet meer doen"
    Ik wist niet goed waar het over ging en toen zei die moeder dat hij het zomaar had meegenomen!
    Vond het toch wel mooi om te zien dat de moeder met zoontje terug kwam om het terug te brengen!

Hehe heeft niet veel met dit topic te maken maar het schoot me ineens te binnen :)

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hmm mij kennende had de hele winkel mee kunnen genieten van mijn mening over dat mens 8)
    "op de bek slaan" Vind ik geen goed voorbeeld voor mijn kinderen. ik ben mans (naja vrouws) genoeg om dat met mijn ABB (Algemeen Beschaaft Brabants) op te lossen. ABN komt er dan nml even niet bij kijken want als ik zo boos wordt dat alle stoppen door slaan boeit het me even niet dat ik in Noord holland sta dan schreeuw ik dat mens dr oren vol op zn brabo's :D

Kom op zeg! Dat kindje op dr vingers meppen! Het is pot dorie pas 2!! Die mogen nog fouten maken vooral als er zulk lekkers voor het grijpen staat! En dan is het idd aan moeders om er wat van te zeggen. OF aan het winkel personeel. Maar dan dus ZEGGEN met de mond wel te verstaan NIET met je handjes.
    Andermans kinders daar blijf je met je tengels vanaf! :x

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    :$:$:$ ow my god, als ze mijn kind had "geslagen" dan had ik haar echt een beuk verkocht!!! wat een kreng dat mens!!!

14. babs81

babs81 Niet meer actief

MIJN EIGEN ZOON... (OP DE CAMPING) OOK GESLAGEN DOOR WC-JUF!!!!!!:$OMDAT HIJ TOEN HIJ 3 WAS IN DE ZOMER ZAT TE SPELEN MET WATER IN DE DOUCHE/TOILET!!

WIJ WAREN OOK PIST OFFFF
    NIEMAND RAAKT EEN ANDER MANS KIND AAN:x
    LOOP NA DE MOEDER TOE
    IN DIT GEVAL BEN IK NA DE EIGENAAR VAN DE CAMPING GEGAAN.. (EN KON ZE HAAAAR SPULLEN PAKKEN VOORLOPIG:x)

VIND DIT ZOOOOOO NAAAAAAAR TE HOREN

15. djellybelly

@kleintje88 wat een leuk detail, welgoed van de moeder.

het snoep staat ook voor het grijpe dus daarom mogen ze het ook altijd vragen, en dankrijge ze ook altijd wat als we het aan de ouders hebben gevraagd.
    we vragen het namelijk eerst altijd aan de ouder, heb namelijk een keer mee gemaakt toen ik er net werkte dat een jongetje kwam vragen of hij er 1 mocht en ik ja zei, bleek dat het jongetje geen kleur stoffen mocht, nou wasmeteen de laatste keer dat ik het zo gaf ahahahah

16. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

In die snoepbakken zitten leuke schepjes.. (toch?)
    Ik had daar even mee uitgehaald!

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik had haar bek echt verbouwd!!:x

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Meen je niet, wat een achterlijk wijf. Ik was helemaal uit mijn plaat gegaan

19. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Nou zeg...hoe haalt zo'n vrouw het in haar hoofd!?!?!?!

20. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    :$ omg zoals de meeste hier had ik haar er flink van langs gegeven......wat een geluk dat ik niet die moeder was hahahaha ongelofelijk

Deel Deze Pagina