Onze badkamer is echt om te janken. En aangezien wij de intentie hebben om ons huis aankomend voorjaar in de verkoop te zetten willen wij hem iets opknappen. Om vooral tijd te besparen kwamen wij op het idee om onze badkamer te laten schilderen door mijn vader (schilder). Aangezien wij er zelf geen ervaring mee hebben ben ik erg benieuwd of er hier mensen zijn die er wel ervaring mee hebben. Het zal dan gaan om witte muren en antraciet vloer. Als ik een beetje zoek op internet zie ik er heel veel mooie resultaten mee.
Wij hebben een ernstig oud toilet beneden. gele tegels tot halverwege, bovenkant van de muur en plafond bruinig, en bruin vinyl. Ik heb de tegels wit geverfd, bovenkant muur en plafond pikzwart en het vinyl zilverkleurig (metaalverf). En het ziet er echt netjes uit nu.
Wat goed! Ja bij ons zijn de tegels verkalkt.. Zit er al z'n 20 jaar op dus is echt erg niet meer af te krijgen. En de voegen zijn verkleurd.
Jazeker! Hij kwam er ook mee. Maar ben meer benieuwd wat de mensen er van vinden die het zelf in huis hebben, of het mooi blijft etc.. Mijn ouders hebben zelf geen geschilderde badkamer dus hij heeft er verder ook geen ervaring mee in die zin. Hij schildert het natuurlijk gewoon bij klanten en thats it hij kijkt er verder niet dagelijks naar 😂