Nee joh neem vooral geen blad voor je mond en zet t meteen op Facebook! Zo maak je niet alleen een gezin ter schande ( met roddels etc), je maakt vriendschappen kapot en brengt mensen ontzettend in verlegenheid. Geef ze zelf de kans. Het verhaal is er nu uit de test zal volgen. Zou je dit op je geweten willen hebben? Ik zou eerder teleurgesteld zijn over degene die zoiets wereldkundig maakt dan over degene die t aangaat..
Ik snap zulke geheimen binnen een familie niet zo goed. Ik zou zelf met mijn zoon gaan praten als ik haar was en zeggen dat hij het de rest van de familie moet vertellen. Hoe langer het een geheim blijft hoe gekker de reacties uit eindelijk zullen zijn en hoe slechter de band gaat worden onderling, maar dat is mijn gevoel.
Ik denk dat de buurvrouw jou 'gebruikt' om het eens uit te spreken, snap je wat ik bedoel? Jij staat dichtbij maar nog niet te en als het eenmaal een keer is uitgesproken is het makkelijker voor haar, omdat tegen haar zoons te zeggen (persoonlijk zou ik het de vader laten vertellen..) en de rest van de familie. EIgenlijk vind ik het nog niet zo raar (op deze manier).