hallo, we zijn benieuwd hoe jullie het zouden doen, ik wil mijn 2e kindje ook gaan vernoemen bij de 1e hebben we de oma's gedaan en nu bij de 2e willen we de opa's gaan doen maar mijn vader is dit overleden dus dan word het nog specialer om te gaan vernoemen, maar me "oom" (maar meer mijn 2e vader) ook dit jaar overleden wil ik ook graag vernoemen en natuurlijk mijn schoonvader. snappen jullie het nog,haha mijn vader heet gerrit mijn oom heet evert mijn schoonvader heet peter gerradus nu zoek ik nog voor een meisjes en jongens naam. onze 1e kindje heet briana corina groetjes
Ik weet niet of je 't wat vindt maar met "Geert" heb je ze alledrie duidelijk vernoemd (vind ik dan).
Je schoonvader en vader hebben al een beetje dezelfde naam. gerrit en gerradus. Ik vind Geert ook een hele goede inderdaad. Ook best een leuke naam. Voor een meisje dan niet Geertje.
Gerrit, grondvorm: Gerard. Peter, variant van Petrus. Gerardus, grondvorm: Gerard. Evert, grondvorm: Everhard. Jongen: - [naam] Gerhard - [naam] Gerard Evert - [naam] Gerardo Meid: - [naam] Gerharda - [naam] Gerhardine
Jongen:Gerben Rutger Gertjan Gergino Gerwin Gerlano. Steven Evander Evren Evry en dan Petrus als tweede naam bv. Meisje:Germaine Gerlieke Gerianne Everlin Eva Evalien Evani Evi en dan Petronella of Petra als tweede naam bv. Weet niet of dit jullie smaak is maar kijk anders eens op www.svb.nl daar staan alle namen van 2008 op. Succes met het zoeken naar de juiste naam.