ja ik ben er erg vroeg bij, maar ben erg benieuwd naar jullie creaties voor ons toekomstige kindje. ik heb al een dochter met de naam danique. wij zijn op zoek naar namen met 2 letter grepen. geen amerikaanse namen bijv. jayden en megan. ik vind danique een chique naam, en zou dat ook graag willen voor een broertje of zusje voor haar. wie oh wie kan ons op weg helpen?? alvast bedankt meiden!!!
Louise is zeker een mooie naam, alleen heet mijn tante zo, dus die naam gaat het niet worden. ik ken een ewoud, en dat vind ik geen leuke jongen. Hester niet mijn smaak nanda te gewoon Lara wmah gaat hannah niet mijn smaak nina denk ik meteen aan GTST cindy zo heet mijn vriendin flore is helemaal niet mijn smaak phoe...is niet makkelijk nog meer leuke ideeen??
jongen Danique en Lorenzo Danique en Leander Danique en Joran/Yoran Danique en Laurens meisje Danique en Milou Danique en Carmen Danique en Nienke Danique en Benthe Danique en Carlijne Danique en Celeste Danique en Charissa Danique en Eline Danique en Ilva Danique en Jasmijn Danique en Meike Danique en Ninthe
Danique en Feline Danique en Lisette Danique en Charlotte Danique en Daphne Zit hier wat bij?? Vind persoonlijk Danique trouwens een mooie naam!