als onze tweeling 2 jongens zijn dan worden de namen: Casper en Elias en als onze tweeling 2 meiden zijn dan worden de namen: Noa en Fay Als het een jongen en een meid word dan bepalen we na de geboorte welke dan deze namen we ze geven.
Ik vind juist de meisjesnamen heel leuk (stoer én lief) en de jongensnamen wat minder (vooral Casper..). Wel een mooi idee om bij een jongen en meisje na de geboorte te kijken welke namen het best passen ♥
Leuk! Vind Fay wel een heel ander soort naam dan de andere namen. Maar wat fijn dat jullie er al zo vroeg uit zijn.
Als jullie een jongen en meisje krijgen (neem aan dat jullie weten of het twee-eiig is?!) dan kunnen jullie ook overwegen om beide namen te geven. Dus dan een eerste en tweede naam. Volgorde kan je tegen die tijd uiteraard bepalen.
Ik vind ook de jongensnamen heel leuk. Noa vind ik ook heel mooi, fay wel ok. Bij jongen en meisje zou ik gaan voor noa en elias, omdat ik dat de leukste namen vind. Noa en casper staan misschien weer net wat beter bij elkaar.
ja we vinden het heel fijn dat we er zo snel uit zijn. de meisjesnamen stonden bij ons beide op nummer 1 en 2 alleen hadden we beide een andere op nummer 1. dus vandaar dat we als we een jongen en meisje zouden krijgen dat we na de geboorte kijken welke het beste past bij ons kindje. we weten trouwens dat het een twee eiige tweeling is.
Ik vind ale 4 de namen wel leuk. Alleen bij Casper in kombinatie met Fay zou ik bang zijn voor gepest ('Casper het spookje' en 'Fee' lijkt me een beetje zweverig en aan de andere kant heel leuk).
Ik vind de jongensnamen een hele andere stijl dan de meisjesnamen. Jongens niet mijn smaak, maar kan wel mooi bij elkaar. De meisjesnamen zijn beide wel mijn smaak (sterker nog: de roepnaam van ons meisje lijkt op de ene naam en de tweede naam is precies de andere naam die jullie gekozen hebben). Ben heel benieuwd wat de combinatie gaat worden als het j/m blijkt te zijn!
dat de namen een andere stijl hebben vinden we niet zo erg. zolang we het maar leuk bij elkaar vinden staan. de namen van onze andere kinderen zijn ook niet helemaal dezelfde stijl.