Hallo, er is een naam die ik erg mooi vind nl. Deaven. ik spreek deze uit als heaven maar dan met de D ervoor. nu twijfel ik om te kiezen voor Devon, Deaven, of Devin, hou zouden jullie Deaven uitspreken/schrijven. op zich vind ik de schrijfwijze Deaven wel leuk maar ben bang dat deze verkeerd uitgesproken wordt namelijk net als in de engelse uitpraak dean. zodat de mensen dievun gaan zeggen ??? wat denken jullie ?
Ik zou het ook uitspreken als heaven, maar kan me wel voorstellen dat mensen het uitspreken als dievun... Ik zou dus Devon doen denk ik...
Ae spreek ik uit als ee Ea spreek ik uit als ie Dieven Zou Devon kiezen. Al spreek je heaven natuurlijk wel anders uit en niet als hieven. Maar bij deaven neig ik dus wel naar de ie..
Deaven vind ik er een beetje uitzien alsof je die spelling zelf hebt verzonnen (zeg niet dat dt zo is hoor), dus ik zou 'gewoon' voor de normale spelling Devon gaan.
Ik zou draven als heaven uitspreken . Ik ben juist bang dat mensen bij devon de klemtoon op von leggen. Komt door de o denk ik. Bij devin is er denk ik de minste verwarring mogelijk .
Ik had het ook uitgesproken als dieven als ik het zo zag staan. Ik zou dan idd ook gaan voor devon erg mooi trouwens
Dat en ook mbt de uitspraak, ik zou Deavon namelijk in eerste instantie inderdaad uitspreken als 'dievun'.
Na de eerste zin zou ik de naam uispreken als Dee-ven... Om de juiste uitspraak te krijgen zou ik idd voor Devon kiezen. Misschien wel met een accentje, zodat de o niet zo benadrukt wordt: Dèvon