Devon kunnen ze uitspreken als defon Ik vind Deaven heel mooii juist zo geschreven! Maar ik ben apart
tja moeilijk ! ik vond Deaven ook wel apart maar lees ook dat de meeste dan toch dieven lezen. en als je de ea nu omdraait ? of kan dat niet ? Daeven ? wat lees je dan ?
Deaven zou ik uitspreken als Devin. Daeven zou ik uitspreken als Daven (op z'n NL dus). Ik zou gaan voor Deaven. Juist omdat mensen er even over na moeten denken hoe ze het uit moeten spreken. Maar ik hou dan ook van apartere namen. Wanneer jij je daar zorgen over maakt zou ik het gewoon als Devin schrijven.
Mijn eerste idee was inderdaad "Dieven", dus ik zou voor het meer geaccepteerde Devon gaan. Devin spreek je naar mijn idee anders uit, met meer een i er in!
Ik las wel heaven. Wat ik alleen niet snap is dat veel dan neigen naar devon... Je hebt toch niks met de o-uitspraak? Je wilt toch een EN op het eind en geen heavon of heavin? (of snap ik hem nou verkeerd). Ik zou dan eerder neigen naar Deven want zou wil je het uitspreken. Dus voor mij is het Deaven of Deven en dan evt met accentje op de eerste e