Niet leuk..ik zou haar gewoon opbellen of langsgaan en vragen hoe het zit en zeggen wat je er van vindt.
Ik vind ook dat ze behoorlijk misbruik maakt van jouw vriendelijkheid... Geld verdienen aan iets wat jij haar 'gratis' gegeven hebt om haar als goede vriendin uit de brand te hebben. Hier moet je haar echt mee confronteren! Wat een lef!
Gelijk ophalen en duidelijk maken dat het nou niet echt de bedoeling was dat het gewoon op internet gezet word... Op zn zachts gezegt zou ik echt laten merken dat ik boos zou zijn..
Ben erg teleurgesteld in haar moet ik zeggen, ga wel actie ondernemen maar moet het ff laten bezinken!
Ik vind het ook echt heel asociaal van haar. Ze had op z'n minst aan jou kunnen vragen of ze hem terug wilde. Ik zou hem ook ophalen en dan of zelf verkopen of aan iemand geven die het wel waardeert. Ik zou niet meteen de vriendschap verbreken, maar wel aangeven dat dit niet de bedoeling was.
als ik het was zou ik eerst vragen of je hem terug wil?? lijkt me wel zo normaal... vind het ook nogal apart. heb wel een verhaal net gehoord van iemand die een wagen voor 75euro verkocht heeft aan schoonzus (wonen een uur uit elkaar) en schoonzus verkoopt de wagen na minder dan 3maanden op mp voor 180euro.... die was ook niet echt heel blij... (al vind ik dat nog fatsoenlijker, want ze steekt niet al het geld in eigen zak) succes!!
ik zou haar even bellen, straks is de wagen verkocht! ik zou ook echt niet blij zijn hoor. vind ik geen goede vriendin als jij hem gratis gegeven hebt en dan dat zij er wel geld op vangt.
Nou mijn vriendin woont 1.5 uur rijden bij me vandaan dus ff langsgaan zit er niet in, ben nu zo boos dat ik bang ben dat er vanavond een boos smsje die kant opgaat, wil haar niet eens spreken, ik weet dat ze erg in de geldshit zitten:x
Die zou ik even goed de oren wassen! Omdat ze het niet zo'n handige wagen vond? Dus? Dan kan ze toch jou op bellen en zeggen: Joh, de kinderwagen vind ik niet zo prettig, wil je hem terug? Ik doe er niets mee.
Ik zou toch echt even bellen! Per sms kan ook behoorlijk hard over komen. Ik snap dat je boos bent, en terecht! Dat zij in geldnood zitten kun jij niets aan doen. Ik vind het echt niet netjes dat ze dit doet, en dan druk ik het nog zacht uit.