Hoe zouden jullie het vinden?

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie37, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Pffff dat kan ze toch niet maken? Wat asociaal. Dan had ze eerlijk tegen je moeten zeggen dat ze de wagen toch niet meer hoefde. Maar verkopen? Belachelijk. Ik zou ook erg boos zijn. Ik zou zorgen dat ik de wagen weer terug kreeg en het zou gelijk einde vriendschap zijn. Kun je hem lekker zelf op marktplaats zetten.

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Jeetje wat erg zeg! Dat ze dit durft te doen.
    Dat ze het niet zo handig vinden is nog tot daar aan toe, dat kan gebeuren. (al zou ik als ik in geld problemen zit er tevreden mee zijn). Alleen zou het niet meer dan logisch zijn dat ze dit tegen jou zegt en je gewoon de wagen terug krijgt. Dit is wel een heel aparte manier van doen. Zou me doodschamen als ik haar was!!!

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ze had op zijn minst even kunnen vragen. als ze in geldproblemen zitten en ze hadden het mij gevraagd van wat wil je wil je hem terug.. dan had ik kunnen vragen hoe of wat.. misschien had ik dan wel gezegd van nou verkoop hem maar als ze dat geld dan voor een andere wagen zouden gebruiken bijv. tenzij ik hem zelf nog had willen gebruiken..
    Maar bij overleg heb je nog een keus. nu wordt gewoon JOUW wagen verkocht zonder enig overleg...;)

het is gewoon absoluut niet netjes.
    maar ik zou even rustig worden en eerst bellen en vragen hoe en wat... misschien bedoelen ze het niet slecht.

gewoon verhaal halen.

maar heb je de wagen GEGEVEN.. of uitgeleend.
    dat maakt mijn inziens ook verschil

(ook al zou ik het dan nog even vragen.)

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

via mp een mail sturen dat je JOUW wagen op komt halen.. wat denkt ze wel niet??

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Tja...eigenlijk is natuurlijk wel: gegeven is gegeven

Wat heb je gezegd toen je hem gaf...hier alsjeblieft...en ik hoef hem niet terug...of..hier alsjeblieft en als je hem niet meer gebruikt dan wil ik hem terug.

Ik maak die afspraak altijd met vrienden. Hebben is houden ( en dus weg) of lenen en weer terug krijgen na het lenen.

Misschien heeft ze hem op MP gezet om er dan weer een andere voor te kunnen kopen...

Ik zou gewoon even bellen en gewoon vragen hoe en wat.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh dat vind ik echt schofterig! Met zo iemand zou ik echt ff helemaal klaar zijn.

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Weet je ik hoef hem helemaal niet terug,wij hebben er niks meer aan!
    Waar het om gaat is dat ze hem van ons krijgt omdat ze mijn beste vriendin is en ze het niet zo breed hebben en dan ook nog de maxi cosi erbij, hoe makkelijk wil je het hebben maar ik ga er niet vanuit dat als ze hem niet zo handig vinden ze hem maar zonder enig overleg op marktplaats zetten:$
    Het viel ons een paar weken geleden toen ze hier was al op dat ze andere maxi cosi had en op facebook had ik een foto gezien van een andere kinderwagen die ze bij zich had dus ik had al een onderbuikgevoel!
    Vandaag las ik een berichtje van haar op facebook over hun spullen op marktplaats en toen ben ik gelijk gaan zoeken en gevonden!

8. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou ook echt teleurgesteld en boos zijn!
    Snap ook niet dat mensen zoiets doen...
    Succes met het aanspreken van je vriendin.

9. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je hier heel erg boos om wordt. Natuurlijk gegeven is gegeven.... maar het dan zo verkopen??? Zoiets zou ik nooit doen. Zou niet eens in me opkomen. En als ik het dan wel via mp zou verkopen dan zou ik het geld aan jou terug geven.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou ja...als je hun situatie kent...waarom ben je dan zo boos

Moet heel eerlijk zeggen dat ik erg blij ben dat ik wel gewoon met vriendinnen kan praten..

Ik vind dit altijd zo apart. Als je echt vrienden bent dan kun je toch gewoon met elkaar praten...

Nu zit je op een forum te gissen naar waarom...en voel je je rot

Misschien is ze zich wel van geen kwaad bewust.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou dat lijkt me sterk van geen kwaad bewust. Wanneer iemand jou iets geeft en je ben er niet helemaal gelukkig mee dan zeg je dat toch en vraag je of ze het terug wilt? Je zet het dan toch niet zonder bespreken op marktplaats?

12. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik zou tegen haar zeggen dat ik de wagen graag terug wil als zij hem niet wil hebben en dat je er iemand anders blij mee kunt maken. zou er wel snel achteraan gaan voordat ze hem verkocht heeft, dat gaat heel snel namelijk. succes.

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Dit dus.

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hoe bedoel je? Ik zit helemaal niet te gissen had dit gewoon nooit van haar verwacht en vind het lullig dat ze zo met mijn spullen die ik haar met liefde heb gegeven omgaat, wat is daar raar aan?

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Dat vraag ik me ook af...

16. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

zal ik een mailtje voor je sturen naar dr ?

17. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Oh ik lees het al ( sorrie moet beter teruglezen)

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ze las dat op fb dat ze spullen op mp had gezet.. ze zag al eerder op foto's dat ze een andere maxi en kinderwagen had

19. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet netjes inderdaad, maar ik zou gewoon even bellen dat je zag dat ze de wagen weer willen verkopen en dat je het jammer vind dat ze niet even vragen of je hem terug wilt.
    Dat zij hem niet handig vinden kan natuurlijk, maar zoals ik het lees hebben ze al een nieuwe gekocht dus dan is het toch helemaal geen rare vraag dat jij hem graag terug zou willen om er iemand anders blij mee te maken? Of desnoods zelf op Mp te zetten.
    Een beetje vriendin zou dit toch begrijpen dus ik zou gewoon even bellen. Nu zit je er mee in je maag dat is ook niet fijn!
    Maar goed anderzijds gegeven is gegeven natuurlijk, maar goed het is idd niet zo netjes, jullie hebben hem waarschijnlijk zelf ook duur betaald! Als zij hem nu overgekocht hadden van jullie zou ik hetw eer anders vinden.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    heb je haar gesproken dan?

Of beleef je in je eigen woede je eigen waarheid zonder dat je haar verhaal kent.

Niet dat je niet gelijk kunt hebben en je terecht kwaad bent..

Maar ik noem het gissen omdat je haar niet zelf om uitleg hebt gevraagd...

Dat bedoel ik met gissen. Niks meer en niks minder.

Ik bedoel er niet mee dat je niet terecht boos kunt zijn...maar zeg alleen dat praten meer kan bereiken dan alleen maar raden naar de reden

Deel Deze Pagina