geen idee, ze hadden alleen een meisjes naam voor mij. die van mijn kids vertel ik niet, hoop ooit nog de meisjes naam te kunnen gebruiken. hihi
Ik zou Thijmen hebben geheten. Een van mijn broertjes zou Elsemiek hebben geheten en nu heeft ie verkering met een Elsemiek.
Een hoop "marken" hier Ik kan mn kinderen wel verklappen trouwens, wij zijn nu "klaar" . A. had Ryan geheten en S. zou Aidan gaan heten als ze jongetjes waren geweest
Ik heb dan een zoontje gekregen maar had voor een jongen of meisje dezelfde naam. René alleen dan voor een meisje anders geschreven. Renee
Oh, mijn eigen zoon zou als hij een meisje was geweest Daantje of Vivian hebben geheten - we kwamen er niet uit welke het moest worden, dus we zouden ter plekke hebben besloten Gelukkig was hij de jongen die we dachten, dus hadden we wel 1 naam klaar
Volgens mij nog niet voorbij zien komen: GERRIT !! of eventueel Gerrit-Jan. Ja was vast een hele moeilijke beslissing.... Omdat ze dachten dat ik een tweeling was (beetje dik..) had ik ook nog Rubina Welmoed geheten kunnen hebben. Maar ik was in mijn eentje Mijn niet-tweeling zusje zou in geval van jongen Marin hebben geheten (wat ik toch écht een meisjesnaam vind)
ik had Reijer geheten. Was dan vernoemd naar mijn opa en oma.. Was wel een naam geweest die je niet veel hoort trouwens. Mijn naam is wat minder onbekend.
whaha grappig mijn ouders hadden voor mij de jongensnaam jean-marie..... ik blij dat ik een meid werd bij broertjes en zusje hadden ze maar 1 naam, voorgevoel klopte blijkbaar
goeie vraag! kzal t is aan mn ma vragen wat het dan zou zijn geweest. Ik zou de naam Linda hebben gekregen maar mn moeders tante vond de naam ook wel leuk toen mn moeder het zei, en kreeg mn nicht dus de naam Linda, die is paar maandjes eerder geboren. Dus heb een andere naam gekregen Ik en mn broers hebben overigens allemaal wat amerikaans-achtige namen: Richard, Patrick en ik dan Wendy