Ikke zou Andre hebben geheten. Nu Melissa Mijn broer zou als hij een meisje was miranda hebben geheten Is nu Patrick. Zusje heet Charlotte zou Jullian zijn geweest als ze een jongen was. Mijn andere zusje heet Anouschka en zou Fabian zijn geweest als ze een jongen was. Anouschka is trouwens vernoemd naar iemand maar als je het mij vraagt had ze beter een jongen kunnen zijn
Ik zou dominic heten als jongen gelukkig ben ik een meisje geworden. Mijn broertje heet nu wel zo maar zijn roepnaam is Nick geworden Als hij een meisje was hij een marcella
Ik was Arjen geweest... Ieuw!! Mijn broertjes zouden Elsje en Willeke zijn geweest Mijn zusje zou Mathijs hebben geheten.
Jacco of Jack, maar eigenlijk waren ze daar nog niet helemaal over uit en hoopten ze dat ik een meisje was. En dat was ik gelukkig Ik heet nu Jackelien (m'n ouders wilden me sowieso vernoemen naar m'n opa)
Ingmar Ooit zei ik tegen mijn moeder: "ik vind Femke wel een hele leuke naam." Toen begon ze heel hard te lachen en zei dat ik dat ook even tegen mijn vader moest zeggen. Bleek dat mijn moeder mij Femke had willen noemen en dat mijn vader dat geen leuke naam vond Mijn broertje heet Danny en had ook zo geheten als hij een meisje was geweest... Oh, ik heet trouwens Rianne...(vind ik ook niet zo heel mooi, maar ja)