ben de 3e meid thuis en mn zussen zouden barry genoemd worden maar het werden dus steeds meiden... nou toen dacht mn vader het ligt aan denaam en is toen geswitcht naar frits!!! hhmmm, toen heb ik em eraf getrokken!!!! hahaha
Ik zou Joeri heten. Mijn broertje zou als hij een meid was Adara gaan heten. Michel, mn man, zou (hoe origineel) Michelle gaan heten haha
Over de meisjesnaam is lang twijfel geweest: werd het nou Ruth, Esther of toch Mirjam...? Ik denk dat ik blij ben dat het toch de laatste is geworden al had ik met Esther ook wel kunnen leven. Ruth vind ik supermooi, maar die bui ziet iedereen vanaf 3 km afstand wel hangen...... Maar de jongensnaam die ze erbij hadden blijft bizar... Heb je voor een meisje 3 bijbelse namen, kies je voor een jongen ----- Olav! Nogmaals: blij met de keuze en mijn geslacht!
Arthur... ze hadden die naam voor m'n oudste zus en hij schoof steeds door en we zijn eigenlijk alle 4 blij dat we geen jongen waren want geen van ons vindt het een mooie naam.
Als ik een jongen geweest zou zijn, zou ik Jeroen geheten hebben. Leuk hieraan is, is dat mijn neef precies 5 dagen jonger is dan mij, en die heet dus jawel Jeroen.