Mijn moeder was er na 2 jongens van overtuigd dat ik een meisje zou worden. Ze had dus geen jongensnamen. Wel had ze nog 2 meisjes namen op de lijst en dat waren Eva en Renee, maar dat wou mijn vader niet. Ohja, mijn middelste broer wou mijn moeder Ricardo noemen! Whahaha, ze moet er zelf nog hartelijk om lachen en is blij dat ze hem toch heeeeeel anders heeft genoemd! (Ze noemt het een moment van verstandsverbijstering!)
Vind ik ook, maar past niet bij mij! (maar ja, als ik zou had geheten was ik vast een echte Eva geweest! )
Haha wat leuk om te lezen allemaal Mijn ouders moesten kiezen bij mij tussen Ashley en Sabrina.. Als meisjesnaam. Lootjes trekken heeft voor mij (vind ik persoonlijk) goed uitgepakt.
Ik zou Maurice hebben geheten... ikke blij dat ik geen jongen ben Mijn 3 oudere zussen zouden: Nick, Pascal en Roy (die laatste weet ik niet helemaal zeker) geheten hebben... past ook zo goed bij elkaar allemaal
Ik had Sander geheten mijn zusje trouwens ook. Mijn broertje had Anoek geheten als hij een meisje was
mark (een giller als je weet hoe ik echt heet: laat ik zeggen dat mijn ouders niet zo creatief zijn. Ze dachten nl dat ik een jongen zou zijn en hadden mark al bedacht, maar ja toen was ik toch een meisje.