Ik zou Toine (uitspraak Twan) geheten hebben. Mijn zusje is 1,5 jr jonger, en die naam hadden mijn ouders toen nog in gedachten. Maar het werd toch een meisje.
Ik zou Jordy geheten hebben. leuk detail, de 2 kinderen van Johan Cruyff heten ook zo al houden mijn voetbalgekke ouders vol dat het er niets mee te maken heeft hihi.
@ Tulip; ik vind het een leuke naam hoor. Zo heet m'n oude buurmeisje ook, heb ik leuke herinneringen aan
Dat is een raadsel, mijn ouders hadden voor mij alleen een meisjesnaam Ze zeiden altijd: een jongen zal .... heten en een meisje ... Mijn broer werd geboren en 7 jaar later was mijn moeder weer zwanger en dus hadden ze voor mij die ene naam nog, over een andere jongensnaam hadden ze blijkbaar nooit nagedacht terwijl ze niet eens het geslacht wisten Tja gelukkig was ik dus een meisje haha.
Ik lees dat best veel ouders maar 1 naam hadden, alleen voor een jongen of alleen voor een meisje. Moet er toch niet aan denken. Een oud collega van mij kreeg een echo en ze waren ervan overtuigd een jongen te zien. Het bleek bij de geboorte een meisje te zijn. Ze wisten kats geen naam. Toen hebben ze haar maar Kim genoemd. Dan schrik je je toch ook 'n ongeluk. Je rekent op een jongen en er komt een meisje uit.