Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb er gelukkig geen ervaring mee maar wens je veel succes!

2. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Makkelijk zal het heus niet zijn, maar ik heb al zoveel topics van je gezien waarin je je situatie uitlegt met je vriend. Denk je dat jullie relatie ooit nog helemaal top zal worden? Wordt hij de ideale vader voor jouw kindje?

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ook ik heb een jaloerse ex gehad Muuske..
    Toen ik eenmaal die beslissing had genomen viel er een last van mijn schouders. En ik weet nu als ik mezelf niet kan zijn leef ik niet!

4. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Al is de leugen nog zo snel, De waarheid achterhaald hem wel.

Dumpen die handel en op eigen benen gaan staan en niet een zwak en zielig vogeltje gaan uithangen want je weet best heel erg goed dat het geen gezonde situatie is en dat je sterk genoeg bent om op eigen benen te staan.

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Geen idee! Hoop dat hij daardoor zal veranderen! :rolleyes:
    Misschien dat hij dan meer vertrouwen krijgt.
    (misschien dom! en ik ben niet eens blond! Waah....)

Liefs Marjo

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Je kan een mens niet veranderen!

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nou wordt anders wel van mij verwacht! :rolleyes:

En wie weet. Hij was nooit eerder papa, dus.... (weet het meiden, weet het....)

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Wat weet je Muus?

9. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve schat, dat is de beroerste reden om aan kinderen te beginnen. In feite gebruik je je ongeboren kindje gewoon om je partner te veranderen!

10. Niet meer actief

wat een onzin, mijn man is totaal veranderd sinds onze relatie.
    Zijn twee vorige relaties liepen op de klippen omdat hij nogal losse handjes had, en ook mij heeft hij twee keer gemept.
    Nadat hij verplicht van mij in therapie moest, kwam naar boven wat er in zijn jeugd is gebeurt.
    Sinds die tijd is hij een totaal ander mens, helemaal niet agressief, de liefst man op aarde!

Dus niet zeggen dat een mens niet kan veranderen, vind dat erg kortzichtig.

Vind trouwens alle reacties wel wat lomp: dumpen die handel, alsof de vriend van Muuske niet ook kan veranderen.
    Maar ja, sommige zien het goede niet in de mens, alleen maar het slechte, en weten niet dat het goede naar boven te halen valt.

Musske doe ermee wat je wilt maar mij zal je nooit horen zeggen: dumpen, absoluut niet!

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Sorry neem ook geen beeb om me partner te veranderen!
    Verlang al sinds me dochter geboren is, bijna 17 jaar geleden, naar een 2e beeb!

@ Nou Katootje....weet inmiddels wel hoe er hier op het forum over mij en onze situatie wordt gedacht.

Liefs Marjo

12. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maar je wilt wel een kindje met hem, ook al is je relatie niet top. Volgens mij ben jij gewoon veel beter af met een zaaddonor..

En je weet hoe over jou en je relatie gedacht wordt hier. Waarom blijf je dan topics openen, als je toch al weet welke reacties er gaan komen? Het is in mijn ogen aandacht vragen..

13. Niet meer actief

Ik had zo`n man allang een schop onder zijn hol verkocht ;)

Hoe reageer jij als hij zo tegen je doet? Ben je iemand die de confrontatie uit de weggaat of trek je je niks van zijn jaloerse buien aan?
    Je moet uitkijken dat hij je niet (probeerd) isoleert van je vrienden/familie ( is gebeurd bij een vriendin van mij )

edit : lees dat je een dochter uit een vorige relatie hebt. snel uitmaken joh, want dit is ook niet goed voor je dochter!

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Angelinaatje....heel goed mogelijk dat het om aandacht gaat! :oops:
    Weet me gewoon soms ff geen raad!
    Sorry!

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Durf geen confrontatie aan te gaan.
    Heb slechts heel weinig zelfvertrouwen! Weinig eigen waarde. Mijn ex heeft me ook al psychisch mishandeld.
    Ben ook nog eens slechthorend (woorddoof) en daar wordt vaak misbruik van gemaakt.
    Ga nu met hulp van mijn mw een cursus "terug naar jezelf" volgen.
    Hoop dat het dan beter met me gaat!
    Voel me nu vaak erg eenzaam! :oops:

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Eenzaam in een relatie...is niet best...

17. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige

Je mag het lomp vinden, maar dit is niet de eerste post van muuske die gaat over haar partner.
    Daarbij wil ik zeggen dat ik het fijn voor jou vind dat jou partner is veranderd dat kan soms zo wel.
    Echter ben ik van mening dat het aard van het beestje niet te veranderen is en dat er zich misschien in de toekomst iets voor doet waardoor het zo weer kan voor komen.
    En ik weet het spreek uit ervaring, dus vandaar uit zeg ik, weet waar je mee bezig bent en zon situatie is niet gezond voor kinderen om in op te groeien.

18. Niet meer actief

Een man kan pas veranderen als hij zelf inziet wat hij fout doet. ;)
    2: Ik vind het nogal naief ( en egoistisch , wantde relatie is niet goed ) van haar om te denken dat hij wel of misschien zal veranderen als hij eenmaal vader word. Wat als dat niet zo is? Dan zadel je een onschuldige baby met een vader op die zijn agressie niet in bedwang kan houden. Fijn voor het kind! :rolleyes:

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Muuske... ik denk dat je eerst eens wat meer zelfvertrouwen moet gaan kweken. Nu weet hij gewoon dat je toch niet bij hem weggaat en daar maakt hij (onbewust misschien) gebruik van. Laat jezelf niet gebruiken. Stel hem voor de keus: als je niet wilt veranderen, ga ik bij je weg.

20. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg

Deel Deze Pagina