Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    *** niet meer van toegevoegde waarde ***

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb dit hele topic doorgspit en allereerst wil ik heel duidelijk aangeven dat ik je niet wil aanvallen. Ergens begrijp ik dat je je machteloos voelt, maar lees es wat ik nu ga schrijven. Voel je niet direct aangevallen, want op t eerste oog klinkt t misschien wel zo, dit is geen aanval.

Het klinkt alsof jij je gehoorproblemen ziet als iets waar je alles achter mag schuiven. Het is de reden dat jij geen zelfvertrouwen hebt, de reden dat jouw vriend zich zo mag gedragen tegen jou en de reden dat jij je eenzaam voelt.
    Er zijn toch meer mensen met dit probleem en die laten zich toch ook niet als voetveeg gebruiken?
    Leer jezelf wat weerbaarder op te stellen. Je kunt bijv meer vertrouwen in jezelf krijgen als je gaat sporten (echt waar, ik weet zelf ook niet hoe t werkt), ga jezelf es na wat je goed kunt.
    Mijn man vindt bijv alles wat ik doe, alsof ik een genie ben. Zo'n man moet jij ook voor jezelf wensen.

Ik lees ook dat je al 17 jaar snakt naar een 2e kindje. Dat kan ik me voorstellen. Maar toch zeker niet tegen elke prijs?
    Het doet me voorkomen alsof jij elke man die met jou een kindje wilt zou accepteren.
    Ik zou zeggen: je hbt je eerste dochter ook zelfstandig opgevoed (toch?), dan red je het ook met je 2e kind. Ik zou onder geen beding deze man (zoals ik nu n beeld van hem heb, zonder een greintje respect voor mij en mn dochter en dus waars ook voor jullie mogelijke kind samen) als vader van mn kind willen hebben. Dan maar een zaaddonor.
    Een zaaddonor heb je niet voor de rest van je leven om je heen om je steeds weer n rotgevoel te laten geven.
    Waarom ga je niet weg bij een man die jou zo naar beneden haalt?
    Alle beredeneringen die ik kon bedenken heb ik zojuist ongedaan gemaakt. Ik hoop echt dat met mijn stukje tekst je lampie gaat branden en jij je eigen weg kiest. Een relatie is vaak al moeilijk genoeg als de basis wel goed is. Een kind erbij nemen, maakt het nog es zo moeilijk. Onbegonnen werk met zo'n hork als 2e partij, lijkt mij.

Ik vind het beroerd voor je dat je in deze situatie bent beland. Maar ga es goed na hoe het zo gekomen is. Dan kan je het ongedaan maken.
    Je kunt alleen zelf voor je eigen geluk kiezen en dan zul je t kunnen vinden.
    Heel veel succes.

3. Niet meer actief

tja, heb gisteren alle topics van Muuske eens opgezocht en ik schrok er best wel van.
    Zoveel als wat zij meemaakt (of denkt mee te maken, want ik zet er toch een vraagteken bij), lijkt me wel erg veel.

In het begin reageerde ik nog heel medelevend, probeerde een oplissing te bedenken, wist ik veel dat het een na het andere topic geopend werd!
    Dat viel me pas later op.

Ik trek me bij deze dan ook terug om nog langer deze TO proberen te helpen.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Muuske, wat WIL je nou eigenlijk horen?

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Tegen beter weten in, wil ik ook een keer reageren op jou Muuske.
    Ook ik volg je topics al een hele tijd, maar je lijkt er maar niet veel van op te willen steken.
    Kruip eens uit je slachtofferrol, en zet de belangen van jouw dochter en jezelf op nummer 1! Ik vind jou heel naief en egoistisch overkomen. Is die kerel belangrijker dan jouw bloedeigen dochter? Ik vind het te ver gaan dat jouw 17 jarige dochter voor jou op moet komen en jij in een hoekje weg zit te kruipen!
    Zolang jij bij deze man blijft, zal jou zelfvertrouwen er echt niet beter op worden! Het enige dat er dan overblijft is een inie-minie mensje zonder eigenwaarde, zonder vertrouwen en zonder liefde (voor haarzelf) Wil jij je dochter dit meegeven? Ik mag toch hopen dat je wel beter weet...
    Realiseer je goed, dat jij je dochter op deze manier tekent voor het leven!
    Mijn ouders hadden ook een hele slechte relatie, en ik mag daar nog elke dag de problemen van ondervinden terwijl hun lekker vrolijk lopen te wezen met een andere partner. (ben wel blij dat ze nu gelukkig zijn, daar niet van, maar ik moet een cirkel doorbreken omdat ik 'niet anders weet')
    Bespaar je dochter dat asjeblieft, want ik denk dat het totaal niet tot je doordringt!

Hak die knoop nu een keer door meid! Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan in ieder geval voor je dochter! Zou jij niet alles voor haar doen?
    Tuurlijk geloof ik best dat jij van die man houdt, maar houdt hij wel zoveel van jou als jij van hem? Houdt hij überhaupt wel van jou, want ik vraag mij sterk af of hij weet wat liefde inhoudt.
    Soms is liefde niet genoeg Muuske...

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Of richt je die topics steeds op zodat je hier even wat stoom kunt afblazen?
    kan ook nog....

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja wie zal het zeggen?

8. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Af en toe vraag ik me ook wel af of het allemaal wel echt is. Zoveel ellende in 1 leven? Dan moet je het toch wel echt te bont hebben gemaakt...

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik geloof er niks van..

Volgens mij is het gewoon een alleenstaande vrouw met een midlifecrisis die afleiding en aandacht zoekt.

10. Niet meer actief

mischien een idee voor Muuske om één topic op te richten waarin ze AL haar problemen kwijt kan, scheelt natuurlijk weer dagelijks een stuk of vier/vijf topics, dan noemen we het: "het centraal Muuske-topic" of zo?

11. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat opperde ik een paar pagina's geleden ook al Lentefee :D . Lijkt me niet eens zo'n slecht plan ook!

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als ik dingen van Muuske lees moet ik heel vaak aan m'n moeder denken eigenlijk.
    En zij heeft borderline...

13. Sanny

Sanny Niet meer actief

Een centraal muuske topic is opzich een goed plan, maar dat gaat niet werken. Want Muuske had toen al beloofd het bij 1 topic te houden bij vruchtbaarheidsbehandelingen en dat werkte ook niet. Ze liet dat topic sluiten om gelijk in een ander topic verder te gaan.
    En ik denk dat er na 2 pagina's al om een slotje gevraagd wordt, want niemand gaat natuurlijk de antwoorden geven die zij wil horen.
    Ik denk dat t een verloren zaak is, Muuske wil niet luisteren, naar niemand niet.

14. Niet meer actief

Denk omdat ze slechthorend is :oops:

15. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    zo,snap dat mensen zich ergeren,maar moet je dan zon opmerking maken!?beetje min vind je zelf ook niet?

16. Niet meer actief

geloof je het zelf dan?

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Inderdaad, het is toch niet waar.

18. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    waar of niet waar tis gewoon triest allemaal.. :(

19. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Dat is waar :p

20. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    en stel dat ze echt slechthorend is,dan vind ik het best een k*t opmerking!ze maakt het zichzelf al moeilijk genoeg,dan hoef je geen minne opmerking te maken bah!

Deel Deze Pagina