Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Discussion in 'De lounge' started by muuske64, Sep 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanny

Sanny Niet meer actief

Muuske zit gewoon zwaar om aandacht verlegen. Als je weet dat mensen zich aan jou ergeren dan hou je je toch even rustig? Muuske niet, die opent gewoon nog 3 topics :( Al is t negatieve aandacht, ze wil aandacht en dat krijgt ze nog ook.........

2. Niet meer actief

@jolien, gisteren was ze nog woorddoof: haar uitleg was dat ze moeite heeft met het verstaan van woorden.
    Nadat gisteren een aantal mensen op google hadden gekeken en woorddoof niet blijkt te bestaan, is ze vandaag weer slechthorend: ze hoort geen hoge tonen.

Word een beetje moe van steeds weer een ander verhaal, al helemaal dat prachtige verhaal over die scooter

3. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    tuurlijk,dat snap ik best allemaal!ook ik erger me aan alle topics van haar,maar ik ben gewoon zo dat ik dan niet reageer!ach,ik ga me hier in huis ook nuttig maken,mensen hebben toch altijd een andere mening,en ik denk dat ik die van jullie wel snap

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    de 1 reageerd (soms) wel de ander weer niet, ieder zijn eigen ding ;) have fun in huis, enne nog gefeliciteerd met die mooie banner meid... :)

5. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    idd,ik denk vaak:gaan we weer,ga mooi niet reageren!

Thanx smoekie!Bij jou schiet het echt al op he!Kan me nog goed herinneren dat je melde dat je zwanger was!wat gaat de tijd snel he!

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    echt wel jolien, gaat in vergelijking met de andere 2 zwangerschappen echt super super snel :( wetend dat dit de laatste keer is mag het van mij wel "ff" duren.... ;)

maar ja nog 15 wkn en dan is het alweer zo ver... :) tis een beetje dubbel, ergens kan ik niet wachten, en aan de andere kant mag het van mij wel wat "langzamer" gaan... ;)

gr.smoekie

7. hi smoekie,
    ik lees je berichtjes aan muuske ook in topic cruchtbaarheidsbehandelingen.
    je zegt dat dit de laatste keer is, maarreh... sommige gaan hier door tot hun 45e ;) dus je hebt nog 10 jaar hoor :D

8. Niet meer actief

pfft dacht na de tweede ook al: dit was het, maar ben nu zwanger van nummer vier dus kom op smoekie :D

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Wilde hier niet meer op reageren, maar word DOODZIEK van jullie!
    Alles wat ik schrijf in mijn topics is 100% waar!
    Ik zit helemaal niet om aandacht verlegen!
    Jullie kennen me helemaal niet! Kijk eerst eens naar jezelf voor je een ander veroordeeld!
    Ik ben geen gestoord mens! Maar als ik jullie zo hoor ga ik aan mezelf twijfelen! :rolleyes:
    Dit forum is gewoon een gestoord kippenhok! :oops:
    Negeer mijn topics toch gewoon als jullie zo over me denken!
    Maar in plaats daarvan zoeken jullie met een vergrootglas of je niks kunt vinden om over te eikelen stelletje op sensatie berustte kippen! :evil:
    Niks beters te doen dan een ander bekritiseren?
    Ja, ik vraag om raad en advies! Maar jullie geven alleen commentaar!
    Nou ik heb mijn zegje gedaan!
    De groeten!

PS: Mijn excuses aan diegenen die het wel goed met me menen! Ze weten zelf wel wie! ;)

10. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ja dat weet ik wel rach, maar in tegenstelling tot genoeg andere had ik gewoon voor mezelf de grens gezet op 36 wbt het krijgen van kinderen...

wat een ander doet moet ieder voor zich weten, ik wil voor mijn kinderen gewoon een "jonge" moeder zijn die nog lekker overal aan mee kan doen...ik vindt als je de leeftijd van 45 hebt hoor je (bijna) oma te worden, en geen moeder maar dat is mijn mening...

zeker als ik wel eens in mijn omgeving kijk naar "oudere" moeders denk ik bij mezelf dat ik dat nooit zou willen....er wordt genoeg geroddeld over zulke moeders en je weet natuurlijk nooit hoe de situatie is geweest en of ze nooit de "ware" zijn tegen gekomen of wat dan ook wat de reden is geweest op die late leeftijd moeder te worden, maar nee voor mij in ieder geval niet....

ik zou het persoonlijk heel erg vinden als ik 15 zou zijn, en mijn moeder "al" 60....ik ben nu 35 en mijn moeder is 64 tis nog een heerlijk vlot ding maar ze kan niet alles meer (logisch ook)

dus tja voor iedereen wat dat betreft ander natuurlijk, maar voor mij persoonlijk zit ik nog "binnen" mijn eigen grens...

nu ben ik 50 als de jongste 15 is en dat vindt ik "oud genoeg" dus tja voor mij is dit gewoon mijn laatste zwangerschap waar ik van geniet... ;)

11. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    jaja lentefee, maar jij bent ook nog "maar" 33 ;)

12. nou je komt over als een hele wijze vrouw die goeddoordachte beslissingen maakt. ik kijk er zelf anders tegen aan, maar ik snap jou motivatie volkomen! :)

13. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

Sep 4, 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant

Nu ga je je eigen wel heel erg tegenspreken Muuske!

En ik denk dat iedereen het goed met je voorhebt, maar je kruipt keer op keer in de slachtofferrol. Als zoveel mensen dezelfde mening erover hebben, is het misschien tijd om er aan te gaan werken of denk je niet dan?

14. Niet meer actief

Hoor dat :D:D grapjas! :D

15. Niet meer actief

muuske64 schreef:
    @ Angelinaatje....heel goed mogelijk dat het om aandacht gaat!
    Weet me gewoon soms ff geen raad!
    Sorry!
    ----------------------------------------------------
    Angelinaatje schreef:
    Nu ga je je eigen wel heel erg tegenspreken Muuske!

-----------------------------------------------------

Hoef hier verder niks meer aan toe te voegen

16. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
  17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Alleen een eigen (foute) waarheid zien, slachtofferrol, zwart/wit denken... allemaal symptonen van borderline :rolleyes:

18. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

Sep 4, 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geen :oops: :oops: :oops: :oops: ? ;)

Ik herhaal alleen je eigen woorden Muuske...

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kloink.....op verzoek van ts!

Share This Page