hoe zouden jullie reageren?

Discussie in 'De lounge' gestart door inkie86, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Whahahaha. Inderdaad, hoe verzint ze het ;)

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Als de band niet zo goed is... Zou ik me ook niet druk maken.

Ik heb eigelijk een beetje hetzelfde (denk ik)

Ik heb de naam van mijn zus haar dochter* op mijn pols.
    Dit had ik al voor ze overleden was.

Mijn broer heeft al 4 kids, maar die namen heb ik niet.

Contact met zus is veel beter als met broer. Ik heb geen idee hoe hij hierover denkt of gedacht heeft..
    Maar als jou zus heel goed met schoonzus omgaat en weinig contact met jou heeft, snap ik haar wel

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik snap best dat je er verdrietig om bent hoor. Of iig geschrokken.
    Het is toch je zus, die je szus belangrijker vind.
    Maak je niet te druk, het ebt wel weer weg.

4. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik snap het wel. Ik zou me ook gekwetst voelen.

5. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    nee ik laat het er nu ook bij hoe het is ... het is idd weggegooide tijd die ik ook aan me dochter kan besteden

6. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    en iedereen verder bedankt voor jullie reacties!!

misschien is het ook wel jaloerzie dat ik niet die band met haar heb

het is goed zo... heb haar ook sms gestuurd dat ik het er verder niet meer over wil hebben en dat ik het misschien eerst wel een plekje moet geven dat ik nooit een echt zusje zal hebben of een zusjezusje zoals sommigen hebben

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik zou ook gekwetst zijn.. Je hebt maar 1 zus.. Een zus blijft voor altijd en die schoonzus kan van het een op t andere moment verdwenen zijn...

8. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik snap je gevoel wel hoor en ik denk dat het misschien wel fijn voor je is om er eens met je zus over te hebben.
    niet op een verwijtende toon maar gewoon wat het met je doet dat jullie niet zo'n goede band hebben.
    misschien krijgen jullie dan wel een heel mooi gesprek

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Als dit je kwetst is dat dat misschien een teken dat je het misschien graag anders zou zien met je zusje? Is het dan misschien een idee om aan jullie band te werken ipv gekwetst te zijn?

Jullie hebben blijkbaar niet zo'n goede band dus ik vind het meer dan logisch dat ze jouw letter niet laat zetten. Blijkbaar heeft ze wel een hele goede band met haar schoonzus.

Ik zou meer flippen over die husky. Girl! What where you thinking? Haha.

10. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp dat jij ook de band met je zusje wil hebben die je schoonzusje nu heeft en jij niet.

Als dit zo is, dan snap ik je gevoel heel goed.

Maar aan de andere kant, je gaat toch niet de letter van de schoonzusje op je lijf zetten? ;) beetje raar hoor:) ik zeg ook geen energie in steken.

Knuffel!!

11. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    dank je!!:)

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    het was een chinese letter? ik snap alleen niet dat je het niet aan je zus gevraagd heb ipv je sch-zus...
    Want wat is de reden? misschien verzacht t wel.

ik zou me A nooit de letter van mijn sch-zus laten tatoeeren? of we moeten best friends zijn (ik zal nooit een tattoo laten zetten dat ter zijde) maar B als schoonzus zijnde zou ik het ook bizar vinden als mijn letter op de arm van mijn sch-zus kwam ipv die van der zus of zo... (of eigen kids in de toekomst)

Helaas denk ik dat zo'n sms jullie band ook niet echt ten goede komt helaas.

Al snap ik je gevoel. vind ik het onverstandig dat zoiets dan via een sms wordt besproken... en dan ook gelijk met een muur.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies dit dus. :) Mijn beste vrienden zijn dan ook mijn zelfgekozen familie, veel belangrijker dan bloedverwanten wat mij betreft.

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje dat is wel schrikken ik zou zelf ook schrikken. Moet er echt niet aan denken als het zo was gegaan! Brrr. Sterkte ermee xxx

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee precies. Ik zou redelijk boos zijn als ik zo'n sms zou krijgen. Je zegt aan de ene kant "laten we het er niet meer over hebben", maar aan de andere kant zeg je "ik heb geen echt zusje". Best pijnlijk.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Haar band met haar schoonzus voelt misschien meer als zus zus relatie dan jij met je zusje ondanks het zelfde bloed. Het zelfde bloed geeft niet meer recht op dingen. Jullie band is niet goed en nee ik zou me niet gekwetst voelen. Ik heb 4 zusjes en met de een een betere band Dan de andere en van de een houdt ik op een andere manier dan van de ander maar ze zijn allemaal speciaal voor mijn en niemand is kwa naaste familie belangrijker dan mijn zusjes en ouders ( op mijn kindjes na :) )

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Je praat trouwens zo van ik heb geen echt zusje, vind als je op deze manier praat je ook geen recht heeft op een tattoo op haar lichaam. Waarom zou je je gekwetst voelen als ze naast bloedverband geen andere band met haar hebt.

Ik zou trouwens nooit een tattoo van partner, vriendin, schoon familie op mijn lichaam zetten. Dit kan altijd overgaan en dan loop je er wel mee. De band met je kinderen, ouders of zusjes blijft altijd voor mijn gevoel.

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

hahaha i so agree!

Nee ik zou er ook niet mee zitten, als mijn zusje de letter van haar vriendin zou willen tatoeëren zou ik dat zelfs begrijpen, die heeft zo'n lieve vriendin , sinds het overlijden van onze moeder is die er zo voor haar geweest en is zo'n lieve meid, nee ik zou dat niet als persoonlijke aanval ofzo zien maar begrijpen.

19. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Nee ik zou niet gekwetst zijn.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou denk ik wel even op mijn pik getrapt zijn, maar aangezien jullie niet superclose zijn... Misschien is zij wel heel close met je schoonzus? Ik zou het daarnaast eigenlijk ook heel dom vinden, want vriendschappen zijn niet voor eeuwig. Bloed wel. Ik vind het ook nooit slim als iemand de naam of initialen van hun partner laten tatoeëren. Kinderen of ouders wel. Die zijn voor altijd. Wat nou als je schoonzus gaat scheiden en je zus haar nooit meer ziet? Of dat er wat lulligs gebeurt (zij gaat vreemd) en je zus neemt haar dat kwalijk. Dan staat ze wel te kijken met die tattoo. :D Terwijl jij altijd haar zus blijft, wat ze ook op haar lichaam laat zetten.

Misschien, als je er zo naar kijkt, dat je het dan beter kunt accepteren?

Deel Deze Pagina