Ach ik heb zelf niet zon probleem van partners naam laten neerzetten , hij zal altijd een onderdeel van me blijven, door de liefde van onze kids en mocht ie echt te bont maken dan lang leve de lasertechniek of cover up, lekker belangrijk dus haha
Nee waarom? je kunt toch niet goed met haar door een deur? Wat moet ze dan met jouw voorletter op haar pols? Ik vind het sowieso niets om een naam of letter van iemand te laten tatoeëren, dus als iemand mijn letter zou laten zetten zei ik dat die gek geworden is.
ik bedoel er ook niet mee dat mijn letter daar moest staan maar this meer gevoel van ik ben toch haar zus niet me schoonzus
dank je voor je begrip en mee denken ben er inmiddels rustiger over maar doet nog wel pijn maar moet het idd van die kant zien
Ehmmmm.....je zus heeft de voorletter van JOUW schoonzus op haar pols getattoeerd? En n hond in dr lies? ......owwwkee, nee...daar zou ik me dan niet druk om maken. Lijkt er eerder op dat ze daar lag in de shop en dacht: 'Ach ik lig er toch al....'. Xxx
Ja....ik zou me er ook heel vervelend door voelen. Maar niet uit jaloezie maar uit teleurstelling. Inwezen staat het nu 'zwart op wit' dat jullie zussenband 'mislukt' is. En ja...dat zou ik ook pijnlijk vinden!
zou wel erg gekwetst zijn (komt ook omdat ik zelf een tatoo laat zetten met de letters van m'n broer en zus )
Snap je gevoel heel goed vooral omdat je zelf wel graag wilt. Probeer het bij jezelf te houden en of een persoonlijk gesprek met je zus aan te gaan.
ik herken het pijnlijke gevoel wel! Mijn band met zuslief is ook niet denderend maar we kunnen nog wel door 1 deur. Er heeft jarenlang bij haar (ik heb maar 1 zus) een foto op hun dressoir gestaan van mijn zus, zwager, neefje, enigste broertje van zwager en diens vriendin. ik sta er niet tussen. Het heeft een tijdje best wel steken gegeven, ik heb er nooit wat van gezegd en ik ben er nu al een tijdje klaar mee. Ik geloof dat die foto er ook niet meer staat trouwens Wie weet zullen ze zelf nog tot het inzicht komen en zoniet ook prima, ik heb nu ook een eigen gezinnetje en lieve schoonfamilie, die ik veel belangrijker vind dan zo'n foto.