Siènna dus?...vind ik ook wel iets hebben! Thanx voor de suggestie, Moguvo. Jouw dochtertje heeft een hele mooie naam. PS; woon in België, dus ik denk dat ze hier sowieso minder snel Sjenna zullen zeggen...
Bedankt!!! Je moet je er gewoon niet aan storen, dat ze het verkeerd zouden kunnen gaan zeggen. En misschien toch op je geboortekaartje de uitspraak erbij zetten. (deed Marco Borsato ook bij Jada...(djeeda)) Senna vind ik ook een goed alternatief trouwens (spreken ze zeker goed uit!!!), maar dan kun je als meisje weer bij een jongetje in de klas komen die Senna heet, en dat vind ik dan weer minder. Zeker in België zullen ze de è goed gaan zeggen!!! Of je kan gewoon zonder ë of è doen...dan kan ze het altijd nog zelf toevoegen...why not? Mijn zus heet Gerardina, maar heeft ook een andere roepnaam
Senna vind ik ook wel leuk...maar vind Sienna mooier. Vind Senne ook wel erg leuk trouwens, voor een jongen.
sorry, maar toen ik de naam zag kwam direct Sjenna in me op. suggestie: Syenna? Maar als mensen weten hoe ze het uit moeten spreken, komt dat vanzelf goed. Bij deze naam vind ik het niet zo'n probleem. als zij later haar naam uitspreekt: Ik heet sie-jenna, dan schrijven mensen denk ik het eerst Sienna, dus dat komt dan wel goed.