Gisteren een 3d echo gehad met 27+3 en ons kleintje zou nu 1050 gram wegen en 34 cm lang zijn. Ben heel nieuwsgierig hoe zwaar en lang andere kindjes rond deze termijn waren?? Op websites staat steeds wat anders dus ben benieuwd naar jullie kindjes
Bij mij danwel 26 weken. Maar geschat op 660 gram en kort. Baby loopt achter op groei. Heb dan ook al sinds 6 weken elke 2 weken groeiecho's. Navelstreng geeft niet voldoende voeding door. Dus niet echt te vergelijken met jullie ;-D
Bij dochter iets later dan je vraagt maar met 32 weken 1553gram ook sua. Nu bij mijn zoontje met 28+3 woog hij al 1368gram maar hij is volgens de vk/gynaecoloog op de groei van 29w5d dus hij loopt ook voor zowel buik als been hoofd was slecht te meten lag bij mijn schaambot.
Ik heb geen echo gehad rond die termijn, maar ik zou er niet teveel van verwachten. Onze zoon werd met 35-36 net onder gemiddeld geschat via de echo, bij de geboorte bleek hij op lijn p93 te liggen (93% is kleiner, 7% is groter, hij was bijna 9 pond bij 40 weken). Ze kunnen er dus enorm giganisch naast zitten.
Hoe wegen jullie hoe veel je kindje weegt? Is dat een schatting of hebben jullie in deze termijn een extra echo gehad?
Ik heb een groei echo gehad. Bij mij dochter met 30 weken. Bij mijn zoontje nu met 28+1 volgens de vk.
Ons meisje was bij 30 weken en 2 dagen: 1289 gram. Ze is aan de kleine kant. Ik sta onder controle van een gynaecoloog, vanwege mijn hoge bloeddruk. Om de week wordt ons meisje gemeten en ook de flowmetingen (bloedstroom placenta en navelstreng) worden in de gaten gehouden. Dus ik sta onder goede controle en dat geeft me ook wel weer wat rust.
Gister groeiecho gehad en ons meisje was rond de 1200 gram, lengte heeft ze niets over gezegd, ik zag met meten alles op 28 weken en 0 dagen staan terwijl ik 28w5d zwanger was, maar ze zei dat alles gemiddeld was.