Vigo is 21 maanden en wij zijn voor het laatst op het CB geweest op 4 november 2008. Vigo woog toen bijna 13 kilo en was 87 cm. lang
ik vindt het me vallen hoor kijk naar youame blz 1 youame moet 1x in het half jaar terug komen bij de KA omdat ze te licht en te klein is voor der leeftijd ze eet als een bouwvakker maar heeft de bouw van der vader aan mijn kant van de familei waren we allemaal te klein en te licht gewoon niks op uit doen als je dochetr het goed doet is het goed toch
2jr en ruim 2 maanden, dikke 10 kilo, maar nog net geen 11 en ongeveer 84cm. Een ukkie dus, maar wel een erg gelukkig ukkie!
Dominique wordt over twee weekjes 2 en thuis het volgende gemeten: 's morgen zonder kleren op de weegschaal 12 kilo en 88/89 cm. In maart gaan we naar het cb voor haar controle, ben dan benieuwd of het veel afwijkt met onze eigen metingen!
Mijn meisje is nu met 2 jaar en een maand 786 cm en 9.1 kilo. Zit onder de groeicurve maar dat heeft ze altijd gedaan maar ze loopt wel netjes mee op haar eigen lijn. Maar mijn familie zijn allemaal dwergen en mijn schoonzussen zijn ook allebei klein en tenger, dus niks om me zorgen over te maken
Mijn dochtertje is nu (22mnd) 89 cm en 13 kilo...alles in evenwicht maar ze is dus erg lang al. Iedereen schat haar al veel ouder..
ons zoontje is bij de leeftijd van 3 jaar op cb gemeten en gewogen..... 92 cm en 12,6 kilo! is wel een ex-prematuur, (1 kilo en 35 cm bij geboorte) maar nog steeds klein voor zijn leeftijd
Hier loop ik ook vaak tegen aan Daan is nu net 2 en loopt ook wel wat achter met zijn spraak enzo ivm vele oor en keel ontsekingen maar veel mensen zeggen dan o praat hij niet of wat loopt hij nog raar echt nog een klein drafje zaols vele van 2 jaar dat nog doen. of van moet je niet lekker naar de speelzaal enz.
Britt is van januari 2007 gister op het CB woog ze 12,5 kilo en was ze 87 cm.....allemaal heel gemiddeld geloof ik.
Finn woog met zijn 2 jaar 16,6 kilo en was 95 cm (volgens mij niet goed gemeten maar ik bemoei me er niet meer mee). Krijg vanaf het begin commentaar op zijn gewicht maar verders wordt er nergens op gelet.
Zoonlief is nog niet eens 2 en is nu al 91,5 cm en 14,5 kilo. Hij heeft dan ook wel een papa van 2.05m!
grappig om te zien hoeveel verschil er inzit! mijn zoontje is gewogen met 2 jaar en een week volgens mij en was 92 cm en 15.2 kilo, prima verhouding zeiden ze!
Dianthe is vorige maand 2 geworden en woog vandaag 11 kg precies en is 86 cm. Lengte was gemiddeld, gewicht is iets lager dan gemiddeld. Maar ze is vrij fijntjes gebouwd, dus het was helemaal goed volgens het cb.