Vraagje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door streepjes, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Bij mijn dochter was ik 2 weken te laat geboren, is dan de kans dat dit kindje ook later geboren word dan groter?

    Weet iemand dit toevallig?
     
  2. amber1978

    amber1978 VIP lid

    7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Geen idee !

    Mijn zoon was te vroeg en mijn dochter te laat.
    Zelf ben ik bijna 3 weken te laat geboren en mijn mannetje gewoon op tijd.
    Ik weet dus niet of dat wat zegt.
     
  3. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Hmmm niemand weet het dus?
    jammer..
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Was jij twee weken te laat geboren ;) hihih..ik begrijp je wel hoor :-D

    Volgens mij zegt het niet zoveel...anders had je vk daar vast al wel wat over gezegd.

    Elmo
     
  5. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ze zeggen wel dat er een relatie bestaat tussen dat je moeder te laat beviel en dat jij dan ook te laat gaat bevallen
     
  6. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    :)
    Ik bedoelde dus: Mijn dochter is na 42 weken zwangerschap ter wereld gekomen en nu ben ik dus opnieuw zwanger, is de kans dat deze baby ook later komt groter?

    Snapt nu iedereen het? :p :)
     
  7. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dat weet ik niet.. ze zegegn wel dat e 2e meestal sneller is als de eerste de bevalling zelf maar is ook niet altidj zo.. als dat bij mij zo is moet deze bevalling binnen een uur zijn zo wel mooi zijn :)
     
  8. Luun

    Luun Bekend lid

    24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik heb laatst gelezen over een scandinavisch onderzoek dat aangaf dat er een relatie is tussen zowel de geboorte van vader als moeder en de geboorte van het kind: als de moeder vroeg was is de kans dat het kind vroeg is groter en als de vader zelf laat werd geboren dan is de kans ook groter dat het kind te vroeg wordt geboren.

    Ik weet niet hoe het zit met de relatie tussen eerste en tweede kind. Als ik in mijn omgeving kijk lijkt het wel alsof een laat eerst kind vaak gevolgd wordt door een late tweede, maar ja, dat is niet bepaald wetenschappelijk bewijs he. Misschien dat iemand anders het weet?
     
  9. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik was de oudste en ben met 41 weken geboren.
    Mijn zusje die 2 jaar jonger is is met 42 weken geboren en mijn broertje is op de uitgerekende datum geboren.

    Ik weet niet of de kans dat dit kindje ook later wordt geboren groter is. Je kindje komt wanneer hij of zij er klaar voor is. Fijne zwangerschap nog!
     
  10. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Oke bedankt!
    Ik zal gewoon moeten afwachten..ik ga me er gewoon op voorbereiden dat deze ook wel later zal komen, dan kan het allleen maar meevallen.
     

Deel Deze Pagina