Hoi, Ik ben benieuwd wat jullie kleine meid weegt/woog met 7 maanden...? Ik krijg elke keer tehoren dat ze zo flink is,en ze kan al kleding aan ( maat 80-86 ) die haar zus op haar eerste verjaardag aan had... Ze weegt nu iets meer dan 9 kilo en 71 cm.
Mijn dochter is nu 14 maanden en woog vorige week 9150 gram bij een lengte van 77,5 cm met kleding zit ze in maat 80 , 86 is nog echt te groot met 7 maanden woog ze: 6835 gram en was 69 cm (rond die koers is ze wel behoorlijk ziek geweest, en ze is al geen grote, qua gewicht zeker niet) Tja, vergeleken met haar, is je dochter hartstikke groot maar Fae volgt qua gewicht de -1 lijn en is dus vrij klein, ondanks haar geboortegewicht van 3870 gram.
Ik vind het ook groot. Mijn dochter is nu bijna negen maanden en kan nog steeds in maat 68. Met zeven maanden woog ze 7060.
hehe dan Jill is nu bijna 9 maanden en nog geen eens 9 kilo. met 7 maanden was ze net 7 kilo of er nog net onder zelfs.. ik schat haar nu zo'n 68 cm
Mijn meisje woog met 7 maanden 10,2 kilo en was 72 cm lang. Ze was bij de geboorte dan ook wel 4265 gram en 54 cm. Dus ook hier flink aan de maat maar past nog maatje 74.
Charlotte was met 7 maanden 6410gr en 67cm, ze zit met haar gewicht aan de -2 grens. Inderdaad wel een verschil met jouw dochter, hier truitjes maat 68 en die zitten ruim en broekjes maat 62 idemdito, zonder riempje zakken ze af (wel handig voor de portomonnee, gaan lang mee die kleertjes...). Lees hier wel enorme verschillen en zou me er niet druk om maken, als ze straks gaat kruipen en lopen gaat het er echt wel weer vanaf.
nou dan slaat isabella echt alles! 5 maand en 2 weken 9.1 kilo en 73 cm! ze heeft maat 74 nu bij haar geboorte 4380gram en 53 cm....haha mn kleine lieve reusje!
Whaha, achja ieder kindje volgt zijn/haar eigen lijntje he ! Even ter vergelijking, de tweeling hier die volgende week 2 jaar worden waren vorige week 9450gram en 9300gram !
@ Hanneke, wat een verschil idd dan he! Thije woog met 6 mnd 9735 gram. Maar heeft natuurlijk ook te maken met geboortegewicht. En idd volgt ieder kind zn eigen lijntje, maar wel grappig die verschillen!
@ Marriedgirl, ja best leuk om te zien. En zeker een heel verschil. En natuurlijk nu de vergelijking kindjes die helemaal onder in de cuve hangen en kindjes die helemaal boven in de curve zitten ! (Ze waren met de geboorte 2155 en 2045 gram !)
Hier ook een flinke dame hoor.. met precies 7 mnd naar het cb geweest en 9700 gram en 72,5 cm!! Qua kleding nu meestal maat 74, maar als het klein valt ook al vaak 80... en ik maar van kennissen horen dat het toch echt kleertjes zijn die hun kleintjes rond de 1e verjaardag droegen..
leah woog bij 7,5maand 7340 en was 68.6cm. bij de geboorte 2765 en 49cm. maar ze is nog afgevallen tot ongeveer 2550. hier wordt ook gezegd dat ze een flinke is? ik was zo blij dat we eindelijk boven de 8kilo zitten (bij 11maanden 8140 en 73,4cm) ze is de afgelopen 2maanden maar 405gram aangekomen, maar zat te denken dat ze in die maanden wel heeft leren kruipen en zich optrekken, dus ze verbrand ook veel meer) de verschillen zijn leuk om te zien. het ligt ook aan het geboorte gewicht.
mijn dochter is 2 weken geleden ongeveer gewogen en gemeten en dus nog geen 7 maanden. 9240 gr en 70 cm. en ze was maar 2895 gr bij de geboorte.