Ik heb ook in het begin voorover geleund op het toilet gezeten van de vreselijke krampen! Ik zat echt 's nachts te huilen op het toilet van de pijn. Je baarmoeder wordt uitgerekt en dat kan heel veel pijn doen.
Wauw het hartje zien kloppen.. nee van mijn vk moet ik echt nog even wachten helaas. Hebben wel met elkaar (vriend en ik) besproken dat we bij 8 weken (als alles goed gaat) een 'pret'echo laten maken om te kijken of alles goed zit. Dus nog even geduld.. Lijkt me wel heel gaaf om te zien hoe je baarmoeder van vorm verandert. Bijzonder hoor.. Ik blijf gewoon hopen dat alles goed gaat en wacht rustig af.. (slik paracetamol zonder toevoegingen ja!) Rianne dat herken ik heel erg. Fijn om te zien dat het ook goed kan gaan! Jij hoeft niet lang meer.. geniet er lekker van!
Ik heb het ook gehad aan het begin van mijn zwangerschap (5-6 wkn). Het was bij mij een paar nachten achter elkaar. Echt hevige krampen en het idee dat ik heel zwaar ongesteld ging worden. Ook hier hevig overstuur naar de wc gegaan in de veronderstelling dat het helemaal mis was. Dat bleek niet zo te zijn. Na ongeveer 20 min. zakte het steeds weer af. Ik denk dat ik het 3 nachten heb gehad en daarna niet meer. Ik heb daarna wat zitten googlen en ik las toen dat het met de darmen te maken heeft. Alles moet nu eenmaal een nieuwe plek zoeken in je buik! Er gebeurt nogal veel in heel korte tijd. Sterkte ermee!
Ik heb van de 4e tot en met de 6e week vreselijke buikkrampen gehad. Voelde als hele heftige ongi. Ik klapte echt in elkaar van de pijn en ben zelfs een keer naar de 1e hulp geweest met 5 weken zwangerschap. Echo gemaakt en geen BBZ. Nu inmiddels 15 weken zwanger en de beeb doet het prima. De ene vrouw heeft er gewoon meer kast van de de andere. Lees anders eens mijn topic, heb er ook 1 geplaatst toendertijd.
Hey allemaal/.. Ik heb nu 2 nachten dat ik 's nachts wakker werd van de pijn... echt niet een beetje pijn zeg maar maar echt heel erg! Ik geloof nu pas dat ik niet de enige ben. Ik ben alleen zoooo bang dat het een bbz is... die heb ik al eens gehad. Alleen nu heb ik geen bloedverlies... En als ik het goed begrijp dus is geen bloedverlies goed???
ik denk dat krampen erbij horen als je zo al die eerdere reacties leest van de andere meiden..ik heb het ook..soms erger dan de andere keer.