Voordat ik zwanger werd woog ik 56 kilo (ben 1.70 m). Nu ben ik net over de helft (ruim 22 weken) en weeg 62 kilo. Ben benieuwd hoeveel er nog bijkomt.
ik woog 106,5 kilo..kwam in totaal maar 5,5 kilo aan (bij de eerste 11 kg) en ben nu alweer 13 kg kwijt,..weeg nu 99 kilo.
65 voor de zwangerschap, 85 helemaal op het einde van de zwangerschap. En nu zo'n 74.(zucht) Ben 1.60 trouwens.
Ik ben 1.84m en woog voor de zwangerschap 70 kg. Tijdens de zwangerschap 88kg en ik zit nu op 74 kg. Gaat best hard dus.
Ik ben té zwaar... Ik zou in het groepje passen van 'dame, val jij eerst maar flink wat af voordat je zwanger wil worden/word' Kheb tijdens mijn gehele zwangerschap nergens last van gehad (op de gebruikelijke kwaaltjes na) Alleen het einde van de zwangerschap verliep hectich. HELLP, ziekenhuisopname en inleiding enzo... Maargoed, dat heeft niemand voor het zeggen natuurlijk. Dat kan een a.s. mama van 65 kilo ook gebeuren En minder vruchtbaar? Je hoeft maar naar me te kijken en ik ben zwanger! Altijd dat gebakkelei over overgewicht en zwangerschap... wordt er een beetje moe van... (is trouwens geen aanval op iemand hier ook, maar wou gewoon ff mijn ei kwijt aangezien het over dik zijn ging enzo...) Anyway, ik woog voor mijn zwangerschap 92 kilo. Aan het einde van de zwangerschap 96 kilo (Hé! Voordeel! De wat dikkere vrouwen komen minder aan tijdens een zwangerschap! Hoeft er ook minder af ) Nu weeg ik bijna 100 kilo. Maar dat komt door andere oorzaken. Ik was de gelijk na de bevalling al mijn aangekomen kilo's kwijt die ik was aangekomen tijdens de zwangerschap.
Dikkere vrouwen komen vaak idd minder aan, maar dat zegt toch niet dat er dan ook minder af 'moet'? Als je voor de bevalling al te zwaar was, kun je toch beter zorgen dat er wat meer afgaat na je zws dan alleen je zwangerschapskilo's?
Dat ligt maar net aan de wensen van de dikke vrouw zelf. Als zij zich goed voelt zoals ze was/is, wie verplicht haar dan om meer af te vallen?
Ik woog 59 ong voor de zwangerschap en 66 toen ik hoogzwanger was. Was, toen ik thuiskwam uit het ziekenhuis (ks) alles weer kwijt.
Bij mijn eerste zwangerschap woog ik 63 kilo, aan het eind van de zwangerschap 72 kilo en 2 dagen na de bevalling was ik 64 kilo. Dat kilotje te veel is er na een paar weekjes afgegaan. Deze zwangerschap woog ik toen ik zwanger werd 47 kilo, afgelopen maandag en dus 17.5 weken zwanger woog ik 51.4 kilo. Ik ben overigens 172 centimeter lang . En eef, eigenlijk is dus je vraag, als ik te zwaar zou zijn of ik dan eerst af zou vallen voor ik zwanger werd? Ik denk het niet, als ik met goed zou voelen bij het gewicht dat ik heb. Heb ik er geen goed gevoel bij, dan zou ik eers afvallen. Liefs, Hanneke!
Owja, ik ben 1m80. Ik zou ook niet speciaal afvallen om zwanger te worden trouwens, tenzij ik me echt niet goed in m'n vel zou voelen.
Geloof dat ik 72 kilo woog toen ik zwanger werd, wat ik uiteindelijk ooit heb gewogen, weet ik niet, ben gewoon maanden niet meer op de weegschaal gaan staan. Een aantal dagen na de bevalling woog ik 88, ben toen vanzelf wel een kilo of 8 afgevallen, maar de rest ging er niet zo maar af. Paar weken ge-Sonja Bakkerd en ondertussen weeg ik al weer ruim een half jaar 69 a 70. Zou er nog wel 5 kilo afwillen, maar ik ben nu gewoon niet gemotiveerd genoeg om er wat aan te doen.
k woog voor de zwangerschap 68 kilo. op het eind 87 (ben 1,80) en nu weeg ik er nog maar 63. ik wil niet afvallen maar het gebeurd gewoon zonder dat ik er iets voor doe
ik woog 55 en weeg nu 67 maar dit is bijna 3 weken geleden ,,dus zal wel meer aangekomen zijn en ik ben 1m64
Ik zat voor mijn zwangerschap op 73.5 kilo. Ben nu 89 kilo Hoop wel dat ik 't er allemaal weer af krijg...
Voor de zwangerschap 70 aan het eind 104! Nu weet ik niet, ik geloof niet in een weegschaal dus die heb ik niet in huis 3 maanden terug gewogen bij mn ouders en toen moest ik nog 12 kilo om op gewicht terug te komen.