Heey dame's, Nathan schud met zijn hoofdje als hij zn handje of vingers (of die van mij) in zn mondje heeft. Het lijkt alsof hij "tandenpoetst" Opzich wel grappig maar hij doet het soms ook zonder handje of vinger in zijn mondje. Het lijkt alsof hij nee schudt. Ik vind het een beetje eng om eerlijk te zijn! Ik ben bang dat hij dan iets aan zin hoofd (oortjes?) heeft. Meer mensen bij wie hun kindjes dit doen?Of hebben gedaan? Alvast bedankt!
Ah, hij zit in de Stevie Wonder fase. Ik heb het al vaker gehoord dat ze het doen, en mijn kleine man doet het af en toe nog steeds. Zal wel een ontdekking van ze zijn.
Hihi nu je het zegt.. Yannick doet dat ook af en toe... Maar ik heb niet het idee dat hij last van z'n oren heeft hoor, het hoort bij het 'hyper' bewegen dat hij soms doet! Volgens mij gaan ze met hun handjes naar hun oren als ze oorpijn hebben.
Oooh nou gelukkig maar. Ik had het namelijk nog nooit eerder bij kindjes gezien, of gehoord! Maar nu ik lees dat meer kleintjes dat doen ben ik gerustgesteld
Ja hier ook nu ook weer, en hij vind het maar al te grappig ook Eerste maanden dee hij het omdat hij moe was en nu voor de lol
Haha nou bekend Lee Ann zegt ook op heel veel dingen "nee" haha ze doet het ook altijd precies op het goede moment als ze bv iets doet wat niet mag zeg ik nee en schudt zij nee hihi. Ik maak me ook helemaal geen zorgen gewoon weer een ontdekking volgens mij!