hallo, mijn vriend en ik zijn gestopt met de pil. We hebben geklust in mijn vruchtbare periode. Na een paar dagen voelde ik me anders. Plopjes en krampen in me buik/baarmoeder,later steken links en recht, misselijk, gevoelige tepels, duizelig, veel witte afscheiding, hoofdpijn. Zou ik al zwanger zijn? Of is het toch nog ontpillen? NOD is pas 3 december dus kan nog niet testen
Spannend zeg!!! Over een weekje kun je dus al testen , het kunnen zwangerschapssymtomen zijn maar helaas lijken die erg veel op die van een aankomende ongi... Het zou dus heel goed kunnen maar hou er rekening mee dat het ook van het ontpillen kan zijn, lees regelmatig dat ook die symtomen erg op die van een zwangerschap kunnen lijken.. Ik hoop dat je straks een positieve test in je handen mag hebben, ga voor je duimen!!!
Weet niet hoelang je al van de pil afbent? Klachten een paar dagen na de vruchtbare periode is volgens mij wel wat vroeg, innesteling vindt meestal pas een week na vruchtbare periode plaats.
Het kan altijd, alleen de eerste ronde is zowiezo even afwachten om te bepalen hoe lang je cyclus ongeveer is !