Zijn er nog meer dames die ook over tijd zijn en binnenkort weer gaan testen? Al jaren van de pil af en hou mijn cyclus ook al jaren bij; ik heb normaal gesproken een cyclus variërend van 27 tot 32 dagen met één keer een uitschieter van 34 dagen. Ik zit nu op dag 35 en nog niks... wel last van steekjes en krampjes gehad maar nog geen bloed. Ben benieuwd of er dames in hetzelfde schuitje zitten Wanneer gaan jullie testen?
Hopelijk zit ik volgende week in hetzelfde schuitje Maar ehh waarom test je niet? Het is weekend en dan kan je er samen nog even van genieten. Als je cyclus zo betrouwbaar is, en je hebt steekjes, dan denk ik dat de kans groot is dat je positief nieuws hebt
ik ben nu 2 dagen overtijd,, al een jaar bezig om zwanger te raken maar nog geen 1 x een positieve test in de handen gehad.. vandaag heel iets bruin bloed verlies maar dat was echt héél weinig.. morge nog ff aanzien als het niet door zet ff testen morgen. normaal altijd strak een cycles van 28 dagen.. dus laten we het hopen..!!! succes !
Nou je bent iig overtijd en dat is het eerste goede teken als je cyclus zo goed loopt. Ik weet niet hoe jouw menstruatie altijd begint, ook met bruin bloed? Je hoort het vaker dat dat toch nog even loskomt wanneer je zwanger bent. anderen beginnen altijd hun menstruatie zo. Spannend hoor! Kijk het nog even aan en als het morgen niet heeft doorgezet dan is een testje misschien op zijn plaats morgen of zondagochtend . Ik hoop het voor je want ik weet dat een jaar proberen heel lang duurt, en hoewel het gemiddeld een jaar duurt word je er niet zekerder op. Ik hou je even in de gaten
Ik hoop het ook voor jou Erg spannend! Ik lees in je onderschrift dat jullie voordat je zwanger raakte van je dochter in de MMM zaten? Zijn jullie het nu op de natuurlijke manier aan het proberen? Rot trouwens, je miskraam.. ik kan er helaas over meepraten. Laten we hopen op een mooie zwangerschap! Ik heb getest vandaag trouwens maar ik ben er niet veel wijzer van geworden helaas. Zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/384983-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-17-a-476.html Ik ben nogal bang voor een negatieve test dus ik wacht even tot maandag denk ik Spannend voor jou!! Ik duim voor je dat je binnenkort positief mag testen en dat het uiteraard niet doorzet. En jeetje, een jaar klinkt al best lang. Ik weet dat er hier dames zitten die al langer wachten, maar ik denk dat als je heel graag wil elke ronde te lang duurt. Willen jullie, als het niet raak is, de stap naar de HA zetten? Of niet? Laat je even weten hoe of wat morgen? Ben alvast begonnen met duimen!
Oh meis zie nu je volgende tekst pas. Hmmm niet wijzer??? Streepje hoor . Misschien was je eisprong iets later of je innesteling? ik zou zondag even teste als ik jou was. Ik hoop dat hij donkerder dan is, maar voor nu HCG zit in jouw lichaam!!! Ja wij zaten eerst in de mmm. In juni was ik zonder proberen zomaar spontaan zwanger. Helaas miskraam, maar ik ben blij dat ik de ervaring heb van het zomaar spontaan een positieve test hebben terwijl je er niet mee bezig bent. Uit bloed onderzoeken kwam dat ik nu ineens een goede cyclus heb. Maar onze arts begrijpt dat ik ook wat onzeker daar over ben en hoewel het al een tijdje goed gaat kna het met PCO ook weer veranderen. Dus we mochten weer starten met het spuiten van Puregon. Het klinkt misschien gek, maar ik vind dat niet erg, zelfs fijn. Ik weet precies nu wanneer ik mijn eispong heb, bij zwangerschap meteen een vroege echo enz. Dit is onze eerste officiele ronde en weer helemaal leuk en spannend. Zelf heb hou ik januari aan voor een positieve test (weet niet waarom) maar eerder is natuurlijk welkom . En zo niet in jan. dan stel ik het weer 3 maanden bij....
Denk je?! Ik ben niet overtuigd.. Ook doordat de testen zo raar deden en nu de test is opgedroogd moet ik echt zoeken naar een streepje.. Ik heb voor het gemak maar mijn langste cyclus aangehouden dit keer, maar ik had eigenlijk allang verwacht ongesteld te zijn. Normaal gesproken heb ik altijd wel last van mijn borsten voor NOD als ik niet zwanger ben, maar nu niks.. alleen maar wat steekjes en soms wat krampjes maar geen bloed. Vind het toch wel apart. Afwachten dus Denk dat ik maandag maar ga aanhouden, dan zit ik op CD 38, dan zou de test wel echt positief moeten zijn neem ik aan. Jeetje wat een verrassing moet dat zijn geweest! Vooral na het MMM verleden. En wat ontzettend fijn dat je cyclus nu gewoon stabiel is en dat het mogelijk is natuurlijk zwanger te worden, maar helemaal begrijpelijk dat je daar niet op wil bouwen en ook prettig dat de gynaecoloog jullie een handje wil helpen door middel van puregon. Ik vind het begrijpelijk dat je dat fijn vind! Je hebt meer "inzicht" op deze manier want je weet natuurlijk wanneer je ei springt. Ik hoop voor je dat jullie heel snel opnieuw verrast worden Zou geweldig zijn!
Spannend meiden! Ik ben inmiddels 10 dagen overtijd (zucht..) Al 5 testen gedaan maar allemaal negatief, ik zal dus wel een lange cyclus hebben maar zal het pas zeker weten als ik ongesteld word natuurlijk. Al een half jaar geleden gestopt met de pil, had alle maanden regelmatige cyclus dus heeeel raar dit.. Ben benieuwd naar jullie testen, ik duim voor jullie!!
Wat rot zeg! Die negatieve testen.. pff, dat maakt het alleen maar meer onduidelijk allemaal. Op de hoeveelste CD zit je nu precies? En hoelang is je cyclus normaal gesproken? Wil je contact opnemen met de HA of wacht je het af? Verder nog symptomen? Hoop voor jou ook dat je gauw meer weet! Dit is killing lijkt me..
Dank je wel! En ik snap je onzekerheid wel hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat 2 testen vals zijn. Ik heb echt nog nooit vals positief getest met deze testen. Het feit dat er toch 2 x een tweede streepje verschijnt, ook al is hij licht zegt mij dat er gewoon hcg in je lichaam zit. Of het goed blijft gaan kan je nooit zeggen. Maar ik denk en hoop dat je maandag een duidelijker streep hebt. Ik blijf even positief hoor. Het kan maar zo dat je het hormoon traag aanmaakt of dat het dus later is gaan iniig nestellen. Het feit dat je dus ook overtijd bent met dit vage streepje geeft iig aan dat er iets gebeurd. Nannar wat vervelend zeg. Toch hoor je het vaker dat na 6 maande4n je cyclus toch ineens veranderd.... Heel vervelend en je kan zo weinig doen behalve wachten, wachten, wachten. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt of gewoon je menstruatie
Maar vond jij ze zo duidelijk positief dan? Want ik weet niet echt of het wel echt juist was.. Heel lief van je trouwens, hartstikke bedankt! Ik hou je op de hoogte Ik weet nog wel van mijn vorige zwangerschap dat ik sowieso niet erg vroeg positief test.. 12/13 DPO nog hartstikke negatief. En toen pas met 5 weken zwanger pas weer een testje gewaagd, knalde natuurlijk haha. Had je bij je andere zwangerschappen trouwens snel kwaaltjes (en ook hetzelfde?) of kwamen die pas later?
Hi, Ik had ook gereageerd op het andere topic over vage testen. Ik zelf heb de afgelopen maanden een cyclus gehad van 32 dagen en nu ben ik opeens 3 dagen over tijd. Ook dat rare gedoe gehad met de kv test. Het duurde allemaal wel heel erg lang. Ik hoop voor je dat je snel positief test. Ik test zelf zondagmorgen weer als ik nog niet ongi ben. Verder heb ik sinds vorige week zaterdag lichte ongi krampjes. Normaal heb ik dat altijd de dag voordat ik ongi word. Dus nu heb ik iedere dag het gevoel dat ik de volgende dag ongi word. Verder niet veel last van mijn borsten, terwijl dat normaal veel erger is. En ik heb ook heel veel last van afscheiding al een week. Voor de rest voel ik me hartstikke goed en is het enige rare dat ik nog niet ongi ben.
Ik zie in je handtekening dat je cyclus hiervoor redelijk stabiel is. Wat vervelend hé, die onzekerheid! Ik hoop ook dat jij morgen een mooie positieve test mag hebben Laten we hopen dat het wachten niet voor niks is geweest. Ik heb hetzelfde! Normaal gesproken veel last van mijn borsten voor mijn menstruatie en nu juist niet.. Verder voel ik me prima, alleen soms wat last van krampjes en steekjes en verder had ik gister enorm kramp in mijn rug Het blijf dus spannend voor ons haha
Hee meiden, nog getest vandaag?? Ik ben sinds gisteravond eindelijk van de onzekerheid af, ben ongesteld geworden. Gek, maar ik ben opgelucht. Ik had na 5 negatieve testen er geen vertrouwen meer in zwanger te zijn. Dus op naar de volgende ronde!
Zie bericht hierboven. Heb een regelmatige cyclus tussen 27 en 29 dagen, deze ronde was 38 dus echt een uitzondering dus en veel symptonen die ik nog niet eerder heb gehad. Ben behoorlijk voor de gek gehouden!
Pff hier weer een vage test. Niet duidelijk positief in mijn ogen Snap het nu even niet meer hoor.. ik ben nooit zolang over tijd?!